Rengeteg ügyfelet veszíthet az, aki nem árul iPhone-t

Helme 2012.12.09. 21:57 Apple, iPhone 1 db 1,151

Azt már egy ideje tudjuk, hogy azok a szolgáltatók, akik nem árulnak hivatalosan iPhone-t, rengeteg ügyfelet veszítenek. Bár Magyarországon ezeket az adatokat nem hozzák nyilvánosságra, azért lehet látni, hogy a Telenort sokan hagyták el. Tény, hogy ők az Androidot helyezik előtérbe, mégis kénytelenek voltak elindítani az iPhone forgalmazást, bár erről csak az árlista tanúskodik. Japánban azonban számszerű adatok bizonyítják: mennyire nem vezet sehova az, ha valaki a Google operációs rendszerét preferálja.

Bár nehéz elképzelni, de a szigetországi vezető szolgáltató még mindig nem kínál iPhone-t. Ráadásul úgy, hogy az NTT DoCoMo elismerte: látják, hogy rekordszámban fogynak az előfizetők az iPhone miatt. Ráadásul éppen ezért a két vetélytárs folyamatosan növekszik. A Softbank és a KDDI évek óta forgalmazza az almás vállalat termékét, így egyre jelentősebb – és fizetőképes – felhasználói bázist sikerül magukhoz átcsábítani.

Összehasonlításképpen, az előző hónapban a Softbank 301.900 új ügyfelet szerzett, míg a KDDI 228.800-at. Az NTT DoCoMo pedig nem növekedett, hanem csökkent.Összesen 40.800 korábbi előfizetőtől búcsúztak. Az NTT DoCoMo ennek ellenére továbbra is kiáll az Android mellett, mert az nem zárt rendszer, míg az iOS igen. Komolyan, ki érti ezt?

Tetszett a bejegyzés? Lájkold, csiripeld, oszd meg!

A szerző

Jelenleg a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME) hallgatója. Újságíró, grafomán, marketing és médiahacker.

Hozzászólások száma: 1 db

  1. Brumi - 2012.12.10. 06:15

    Ha az almás telon múlik èn nem váltok szolgàltatot.De nem ezen múlik,és váltani fogok.:zzzz

Szólj hozzá Te is!