Ezen okok miatt viszik vissza az Apple Vision Prót a vásárlók

HusztiD 2024.02.20. 09:55 Apple Vision Pro, Kiemelt hírek 0 db 59

Valamivel több, mint két hete jelent meg hivatalosan az amerikai piacon az Apple legújabb nagyágyúja, az Apple Vision Pro. Mint tudjuk, eléggé vegyes volt a fogadtatása, ugyanis egy nem mindennapi és végképp nem olcsó készülékről beszélünk.

A Bloomberg jól ismert szakijának, Mark Gurmannak meglehetősen bennfentes információi vannak a miértekről. Először is, az Apple alkalmazottainak ki volt adva, ha valaki visszaviszi a terméket, akkor egy kérdőívet kellett kitöltetniük az emberekkel, amiben arra kaptak választ, hogy mi volt a baj. Illetve minden visszavitt Apple Vision Prónál értesíteni kellett az adott menedzsert, aki majd a felsőbb vezetőknek számolt be.

Gurman megjegyezte, hogy kicsivel több, mint egy tucat visszajelzéshez sikerült hozzájutnia, így ezek alapján áll az top 5-ös lista – ami ugye ebben a tekintetben nem biztos, hogy teljes képet ad a valódi indokokról.

De lássuk, mi volt az emberek szerint a top 5 indok, amiért visszavitték.

  • Egyszerűen túl nehéz a készülék, ez sokaknak problémát okoz, hisz kényelmetlen és sokszor fejfájáshoz vezet.
  • Jelenleg kevés applikáció van rá, a videós kontentek fogyasztása miatt pedig nem éri meg az árát.
  • Munka terén nem produktívabbak az emberek azzal szemben, mintha egy külső monitort használnának – nehéz és zavaró használni hosszabb munkafolyamatokban.
  • A kijelző túlságosan vakít, míg a látómező túl szűk, így szemfáradtságot okoz.
  • Végére egy érdekes indok: az Apple Vision Pro azt érezteti, mintha ki lennél rekesztve a családodtól és barátaidtól. Nem tudod megosztani az élményeket másokkal.

Az a baj az első generációs termékekkel, hogy sosem kiforrottak. Az Apple Vision Pro egy nagyon új termék, igazából még a fejlesztők sem tudtak alkalmazásokat betárazni, így jelenleg ezt is olyan alap dolgokra lehet használni, mint anno 2007-ben az első iPhone-t. Mindenesetre azért kíváncsiak leszünk, hogy hosszabb távon, mondjuk 1-2 generáció múlva mennyit fejlődik a termék és akkor milyen véleménnyel lesznek róla a felhasználók.

Tetszett a bejegyzés? Lájkold, csiripeld, oszd meg!

A szerző

Szólj hozzá Te is!