Úgy tűnik, hogy egy évvel az iPhone 8 megjelenését követően, új hiba áll fenn, amely nagyon csekély készüléket érint. A hivatalos információk szerint nagyon minimális mennyiségben, de vannak olyan iPhone 8 modellek, melyek maguktól újraindulnak, lefagynak, vagy éppen nem reagálnak semmire.
Ebből kifolyólag hirdetett szervizprogramot a kaliforniai vállalat, mely azon iPhone 8 készülékekre terjednek ki, melyeket 2017. szeptembere és 2018. októbere között vásároltak a felhasználók Kínában, Hong Kongban, Indiában, Japánba, Makaóban, Új Zélandon vagy az Egyesült Államokban. Fontos megjegyezni, hogy a program csak az ezen régiókban eladott telefonokra érvényes, illetve kizárólag a nyolcas modellekre, a Plus kiadásoknál nem jelentkezett hasonló hiba.
Amennyiben valaki érintett lehet a hibában, annak érdemes ellátogatnia az Apple honlapjára, s a szériaszám alapján rákeresnie, hogy jogosult-e a program igénybevételére. Mivel minket Magyarországon nem érint, így leginkább azon olvasóink figyelmét hívnánk fel, amennyiben valaki az említett országban él, illetve onnan hozatta be telefonját. Amennyiben valaki jogosult a cserére, az a honlapon leírt módon veheti igénybe a szolgáltatást – felkeres egy hivatalos szervizt, vagy felveszi a kapcsolatot az Apple Supporttal.
Figyelem! Hasznos iPhone és Mac kiegészítőt keresel? Segítünk! Véletlenül betört a kijelződ? Ne csüggedj, ugyanis kihagyhatatlan kijelzőcsere akcióval vár az iDoki!
“nagyon minimális mennyiségben” !!!! akik az elmúlt 1 évben vásároltak iPhone 8 telefont Egyesült Államokban, Kínában stb. Ezek tényleg csak páran lehetnek…