Hatalmas különbségek mutatkoznak az iOS és Androidos felhasználók között

HusztiD 2018.07.24. 17:55 App Store, iOS, Kiemelt hírek 0 db 522

screen-shot-2018-07-05-at-10-45-11

A napokban láthattunk egy nagyon érdekes felmérést, mely szerint a kevesebb letöltés ellenére több bevételt generál az App Store, mint a Google Play áruház. Ezúttal a Creative Strategies készült egy új felméréssel, s összesen 800 amerikai felhasználót kérdeztek meg a szokásaikról.

A kérdezz-felelekből kiderült, hogy az iOS felhasználók 20 százaléka böngészi napi szinten az App Store-t, míg további 32 százalék hetente legalább egyszer. Ha a Google rendszeréhez hasonlítjuk, akkor ott az arányok kicsit másképp alakulnak, ugyanis napi szinten 9, míg hetente a felhasználók 21 százaléka látogatja a digitális áruházat.

Meglepő, de az iOS felhasználók körében nem annyira népszerű a beépített kereső, mint azt az elemzők hitték. Az adatokból kiderült, hogy a felhasználók 16 százaléka használja az App Store keresőjét elsődlegesen, de a többség inkább a Google keresőmotorjára esküszik, hiszen az könnyebben kiadja az általuk keresett alkalmazásokat.

Egy másik nagyon érdekes dolog szintén kiderült az emberek válaszaiból. Az iOS felhasználók 38 százaléka nyilatkozta azt, hogy egy alkalmazás megvásárlása előtt sokkal jobban bíznak a leírásban és a mellékelt képekben/videókban, mint a felhasználói véleményekben. Ha a droidos tábort nézzük, akkor ott pont a fordítottja tapasztalható, hiszen a válaszadók 44 százaléka inkább a felhasználói véleményekre esküszik, mint a fejlesztő által leírt dolgokban.

Végezetül ha az alkalmazáson belüli vásárlásokat nézzük, akkor mind az almás és a droidos tulajok idegenkednek. Az iOS felhasználók 54, míg a droidosok 47 százaléka nyilatkozta, hogy sokkal jobban szereti az egyszeri vásárlásokat az előfizetések helyett. Nem utolsó sorban pedig kiderült, hogy az almások 45 százaléka költött már legalább öt különféle alkalmazásra vagy előfizetésre, míg a droidosok esetében ez 19 százalékra tehető.

Nem árt megjegyezni, hogy a Creative Strategies felmérése ugyan érdekes dolgokra rámutatott, de 800 emberből még nem lehet messzemenő következtetéseket levonni. Nyilván érdekesebb lett volna az egész statisztika, ha mondjuk több ezer felhasználót sikerül megkérdezniük.

Figyelem! Hasznos iPhone és Mac kiegészítőt keresel? Segítünk! Véletlenül betört a kijelződ? Ne csüggedj, ugyanis kihagyhatatlan kijelzőcsere akcióval vár az iDoki!

Tetszett a bejegyzés? Lájkold, csiripeld, oszd meg!

A szerző

Szólj hozzá Te is!