Az Apple tavaly nyáron mutatta be az iOS 11 első verzióját a WWDC ’17 konferencián, majd a vezetők ekkor elmondták, hogy teljesen újraszabták az App Store-t. A digitális áruház igazából egy teljesen új felhasználói felületet kapott, illetve sokkal átláthatóbb lett mind a felhasználók és egyben a fejlesztők számára, hiszen például megjelentek az adott nap kiemelt alkalmazásai.
A Sensor Tower egy új felméréssel készült, amelyben rámutattak, hogy a letöltéseket illetően átlagosan 10-ről 15 százalékra nőttek a böngészés által elért alkalmazások mennyisége. Úgy tűnik, hogy az új App Store-ban lényegesen több volt a keresgélés a felhasználók körében. Ennek ellenére az elemzőcsapat rávilágított, hogy még mindig a keresés általi letöltések vannak előnyben, ugyanis az összesített letöltés 65 százalékát könyvelheti el magának az App Store.
Ha kicsit bontjuk a számokat, akkor kiderül, hogy a játékokra irányuló letöltéseknél a felhasználók 24 százaléka böngészés közben akad rájuk, míg további 56 százalékuk célirányosan keresi az adott címeket. Ha ezt a programokra vetítjük le, akkor másabb az arány, ugyanis a letöltések 9 százaléka származik csak böngészésből, míg 69 százaléka a célirányos keresésből. Mind a két esetben a keresések a legcélravezetőbbek, azonban a nem játékok kategóriánál sokkal jobban tudják a felhasználók, hogy mit szeretnének beszerezni.
Nálatok mi a helyzet? Ti mi alapján kerestek új alkalmazásokat az App Store-ban? Nézitek a napi ajánlatokat? Esetleg böngésztek az aktuális toplisták között?
Figyelem! Tavasz alkalmával brutális akcióval vár az iDoki, illetve a megfelelő kiegészítőkről se feledkezz meg!