Jó ideje pletykaszinten felmerült, hogy a Facebook idén május folyamán beszáll az okoshangszórók piacára, azonban most a Cambridge Analytica értesülései szerint leghamarabb csak októberben érkezhet a közösségi háló új terméke. Sajnos pontos hírek egyelőre nincsenek arról, hogy miért csúszik.
Az eredeti tervek szerint úgy volt, hogy a Facebook a május folyamán megrendezésre kerülő F8 konferencián mutatja be az okoshangszórót. Sajnos nem tudni, hogy mi lehet a pontos ok, de felmerült, hogy 20 százalékkal kevesebb terméket gyártanak le idén, mint azt eredetileg tervezték. Elviekben a jövő évi gyártás az a korábbi ütemterv szerint fog haladni.
Egyébként igen ingatag területre fog belépni a Facebook. Ha azt nézzük, akkor már az Apple is későn lépett be, hiszen a tavaly nyár folyamán felfedett HomePod csak az idei év elején érkezett meg. Felmérések alapján pedig az Amazon Echo a legkelendőbb, melyet a Google Home, majd a HomePod követ. Hogy pontosan milyen lesz a Facebook saját elképzelése, azt leghamarabb csak októberben tudhatjuk meg – már amennyiben hitelesek a mostani infók.
Figyelem! Tavasz alkalmával brutális akcióval vár az iDoki, illetve a megfelelő kiegészítőkről se feledkezz meg!