Az iOS felhasználók miatt gondolja újra a hirdetési infrastruktúráját a Facebook

HusztiD 2022.02.07. 09:55 Egyéb, iOS 0 db 641

Tudjuk jól, hogy az Apple az utóbbi hónapok folyamán olyan biztonsági lépéseket vezetett be az iOS rendszerén, amivel megfognak egyes szolgáltatókat, mint például a Metát. Például most már nem lehet olyan hatékonyan hirdetni Facebook-on, mint mondjuk egy évvel korábban.

Ennek kapcsán a Metánál sem ülnek tétlenül, ugyanis a jelenlegi hírek szerint azon van a csapat, hogy újragondolja a hirdetési infrastruktúrát, hogy a jövőben a marketingesek és a hirdetők még hatékonyabban elérjék az iOS felhasználókat.

Hogy pontosan miben fog változni, valamint mikor fogják debütálni az új rendszert, arról egyelőre nincsenek hírek. Ettől függetlenül kíváncsian várjuk, hogy mivel rukkolnak elő a közösségi médiások.

Tetszett a bejegyzés? Lájkold, csiripeld, oszd meg!

A szerző

Szólj hozzá Te is!