Több millió dollárral támogatja a RED alapítványt az Apple

Dan 2013.09.28. 22:06 Apple, Egyéb 6 hozzászólás 370

Mintegy 65 millió dollárt gyűjtött össze a Product RED termékek eladásából az Apple, melynek felét a U2 frontembere által néhány éve alapított szervezetnek, a RED-nek ajándékozzák.

A RED első soron az Afrika területén élők számára igyekszik segítséget nyújtani az AIDS, a tuberkulózis, valamint a malária ellen. Évről évre hatalmas pénzösszegekkel támogatják az alapítványt, amelyet egyébként főként neves filmsztárok, valamint hírességek, illetve különböző óriásvállalatok ajánlanak fel az exkluzív termékeik eladásából származó bevételekből.

Idén az Apple vezeti a legnagyobb támogatók listáját, a cupertinoiak ugyanis, nem kevesebb mint 65 millió dollárt szedtek össze a kimondottan az alapítvány támogatására készített speciális iPod-ok és a hozzátartozó kiegészítők értékesítéséből. A hírt egyébként maga a U2 énekese, Bono osztotta meg az alapítvány Twitter-csatornáján keresztül.

A szervezethez egyébként nemrégiben két világhírű dizájner, Jony Ive és Marc Newson is csatlakozott, akik egy exkluzív saját kezűleg tervezett 18 karátos arannyal bevont EarPod fülhallgatóval járultak hozzá a bevételek növeléséhez.

Tetszett a bejegyzés? Lájkold, csiripeld, oszd meg!

A szerző

Jelenleg az SZTE másodéves kommunikáció valamint mobil és közösségi média szakos hallgatója. Tech őrült és apple fanatikus. #wannabejournalist.

6 hozzászólás

  1. Apples - 2013.09.28. 22:22

    Na akkor johet a kórus, hogy “ez az Apple mar nem az az Apple” – mert ez erre a hírre is igaz. Ez egy pozitív változás – meg akkor is ha töredéke annak amit a Google vagy Bill Gates tesz. Az irány jo!

  2. Pepe - 2013.09.28. 23:31

    Egyetértek. Végre valami. Máris könnyebb szívvel tehettek 300k-t le az új csoda termékért. Komolyan mondom, ez jó húzás volt.

  3. Lacccciiiii - 2013.09.29. 16:06

    A 65 millió az már a fele, az eredeti cikk szerint…..

  4. Építész - 2013.09.29. 16:28

    65 millás reklám, amiért egy halom fórumot kapnak, egy csomó ideig, egy csomó helyen. Megéri.
    Ne legyünk már ennyire naívak…
    Ha valaki elhiszi, hogy emberbaráti szeretetből csinálják az hülye…
    Ez is a pénzről szól.

  5. LiEuTeNaNt - 2013.09.29. 17:07

    Senki nem adományoz csak úgy milliókat, hacsak nem hihetetlenül hülye. Márpedig ezek a vállalatok nem hülyék, ez mind-mind marketing. Van akinek több ilyenre, van akinek kevesebbre van szüksége. Az Apple az utóbbi kategóriába tartozik, de szerintem is jó az irány, teljesen lényegtelen, hogy érdekből teszik.

  6. Yeti - 2013.09.29. 23:24

    Valóban ez egy komoly marketing. Meg nagy átvágas!!

Szólj hozzá Te is!