Legutoljára másfél éve készült egy ehhez hasonló felmérés, ahol arra keresték a választ, hogy melyik a világ legintimebb márkája. Ekkor ugyan csak az Egyesült Arab Emírségek emberei kapták a főszerepet, azonban az MBLM legújabb kimutatásában az Emírségek mellett az Egyesült Államokat és Mexikót is figyelembe vette.
Összesen 6 ezer embert kérdeztek meg. Több kérdés volt a márkákat illetően, hogy hogyan viszonyulnak hozzájuk, s így született meg az eredmény. Első helyen továbbra is az Apple tanyázik, akiket a második helyen a Disney, majd harmadikon az Amazon követ. Szakértők szerint igenis nagy összefüggés van a között, hogy hogyan vonzódnak az emberek egy márkához, ugyanis egy-egy vállalat számára ez jelenti magát a gazdasági fejlődést. Remek példa erre az Apple és az iPhone párosa, hiszen emberek milliói rajonganak az egyik legszemélyesebb tárgyukért, az almás telefonjaikért.
Ha ellátogattok az MBLM oldalára, akkor ott külön-külön rászűrhettek, hogy mi a helyzet az adott régiókban, valamint akár korosztály szerint szűkíthetitek a keresést. Illetve ha lenyitjátok az adott vállalatokat, akkor egy remek diagram segítségével azt szintén láthatjátok, hogy milyen karakterisztikába sorolhatóak az emberek válaszaik alapján, valamint hogy milyen gyakran használják a termékeiket.