Megszokhattuk, hogy az Apple folyamatosan lát el minket ki hangulatosabbnál hangulatosabb videókkal, melyben a vállalat aktuális termékeit mutatják be egyedi módon. Mi több, az sem idegen számunkra, ha azt mondjuk, hogy több díjat is elnyertek, ugyanis nem egy példa volt rá az elmúlt évek folyamán.
Az almások tavaly júniusban tették közzé a ‘Bounce’ című kétperces videójukat, melyben az AirPods nagyszerűségére hívták fel a figyelmet. Magában a reklámban lényegében azt mutatja be az Apple, hogy még az unalmas hétköznapokat is képes felvillanyozni a vezeték nélküli fülesük. Főhősünk épp otthonról indul el, mikor a vezeték nélküli töltőpadjáról leveszi az AirPods-ot, majd útjára ered. Az út során a várost járja be játszi könnyedséggel, hiszen bárhová megy, minden akadályt könnyedén vesz – ezzel utalva arra, hogy mennyire nagyszerű és egyben felszabadító az AirPods.
Az Apple ezúttal az ADC, vagyis az Art Directors Club díját zsebelhette be magának. Az ADC-ről tudni érdemes, hogy még 1920-ban alapították meg, idén pedig 99. alkalommal hirdették ki azt aktuális díjátadójuk nyerteseit, melynek a kaliforniai vállalat is részese volt.
Információ! Az enyhítéseknek köszönhetően hosszabbított nyitva tartással vár az iDoki.