Jó értelemben szigorodott az App Store

HusztiD 2018.06.13. 13:55 App Store, Apple 0 db 115

app-store-redesign-on-iPhone-ios-11

Az Apple folyamatosan vezet be újabb szabályozásokat a digitális áruházába, az App Store-ba, amellyel mindig egy fokkal jobbá teszik a felhasználói élményt. Nem olyan régen beszámoltunk, hogy az EU féle GDPR adatvédelmi törvény miatt alaposan kitakarították az áruházat, most azonban egy újabb hasznos szabályozást vezettek be, s feltehetően ezt is a GDPR-nak köszönhetjük.

A Bloomberg beszámolója szerint az alkalmazások immáron nem férnek hozzá a mi kontaktjainkhoz, így azok nem fogják harmadik fél számára átadni azokat. Az almások ennek apropóján folyamatosan törlik az applikációkat, melyeknél fennáll ez a jelenség, s ezentúl eleve nem engedélyezik olyan appok megjelenését, melyek úgymond erre építenek.

Tudjuk jól, hogy vannak olyan alkalmazások, ahol felhasználói beleegyezéssel az adott program hozzáfér bizonyos adatainkhoz, például a kontatjainkhoz. Ezen belül pedig vannak olyanok, melyek ezt tovább adják egy harmadik fél számára reklám és marketing céljából. Nos, a jó hír, hogy immáron egy darab ilyen app nem lesz az almások digitális áruházában, ugyanis automatikusan visszautasításra kerülnek, mielőtt még megjelennének.

Figyelem! Betört a kijelződ? Ne feledd, kihagyhatatlan kijelzőcsere akcióval vár az iDoki!

Tetszett a bejegyzés? Lájkold, csiripeld, oszd meg!

A szerző

Szólj hozzá Te is!