Akárcsak egy évvel ezelőtt, úgy idén is elkészült az MBLM idei felmérése arra vonatkozóan, hogy mely márkák a legszemélyesebbek a felhasználók visszajelzései alapján. Összesen 6 ezer ember vett részt a felmérésben, a válaszadók pedig 15 iparágon belül összesen 54 ezer brand (Egyesült Államok, Mexikó és az Egyesült Arab Emírségek) közül választhattak, hogy mely márkákkal ápolják úgymond a legszemélyesebb kapcsolatot.
Érdekesség, hogy a 24 és 30 éves korosztályban továbbra is az Apple érte el a legszemélyesebb márka megjelölése címet, ugyanúgy mint az előző évben. Akárcsak tavaly, úgy idén is a Disney lett a második, viszont a harmadik legnépszerűbb a YouTube, kik tavaly még csak a top 10-es listába se fértek bele, de a szakemberek szerint ez az oldal sokoldalú tartalmának köszönhető, hiszen maga a YouTube számos kikapcsolódási lehetőséget biztosít. További márkák között egyébként még a Target, Amazon, Nintendo, Google, Xbox, Netflix és a Whole Foods található meg.
Egyébként ha a 18-24 éves korosztályt nézzük, akkor ott továbbra is az Apple a legintimebb, azonban második helyen már az Amazon található meg, kiket szintén a YouTube követ. Ugyanennél a korosztálynál a top 10-es listában pedig olyan márkák kapnak még helyet, mint a PlayStation, Starbucks, Nintendo, Google, Netflix, Coca Cola és a Walmart.
Ha ti rangsorolnátok, akkor számotokra mely márkák állnának legközelebb hozzátok?
Próbáltad már az iHungary alkalmazást?
iHungary
Fejlesztő: Idealisator Hungary LTD
Ár: Free Letöltés
Nem feltétlen sorrendben de: apple,xbox(microsoft),mcdonalds,youtube, samsung,coca cola…..