A fekete péntek tényleg gyászos volt a Microsoftnál

NZsolt 2012.11.30. 18:17 Apple, iPad 3 hozzászólás 843

Piper Jaffray elemzője, Gene Munster és csapata összehasonlította az Apple és a Microsoft egy-egy üzletét az Amerikában Fekete Péntek névre keresztelt napon, amikor hivatalosan is megindul a karácsonyi dömping, s hatalmas kedvezményeket kaphatnak a vásárlók. A két bolt, ahol a felmérést készítették, azonos helyen, a Mall of America nevű bevásárlóközpontban található.

Munster a következő megállapításokra jutott: A Microsoft üzletébe 47%-kal kevesebb vevő, illetve érdeklődő ment be, mint a konkurens Apple boltjába. Az eladások tekintetében sem büszkélkedhet a cég, míg az Apple termékeiből 17,2 db fogyott átlagosan egy órában, addig náluk csak 3,2 darabra jött ki ez a szám – és ezek döntő többsége is csak Xbox-os játék volt.

Míg iPad valamelyik típusából egyetlen óra alatt 11 darabot adtak el átlagosan, a Surface-hez hozzá sem nyúltak a teszt alatt. Persze ez távolról sem tekinthető tudományosan megalapozott kutatásnak, mert csupán egyetlen boltot vizsgáltak mindkét cég részéről. Bevallották, hogy a kutatócsoport 8 órát töltött az Apple Store-ban, és csak kettőt a Microsoft üzletében, ez pedig alaposan alávág a hitelességnek –ugyanakkor egy rövid helyzetképnek mindenképpen fel lehet fogni.

Tetszett a bejegyzés? Lájkold, csiripeld, oszd meg!

A szerző

21 éves egyetemista, a technika messzebbi oldaláról. Kedveli az áram nélkül is működő dolgokat.

3 hozzászólás

  1. Nándor Juhász - 2012.11.30. 20:02

    A Microsoft ( ms) sz@r , mig az Apple az a leg jbb ;)

  2. Blabla - 2012.12.01. 10:25

    Itt a Windows 8 – A sz@rt igenis lehet fokozni XDDDDD

  3. mrfreeman - 2012.12.08. 17:41

    Zsoltika ezeket a számokat a seggedből húztad ki. Csupán az xbox-ból adtak el 750 000 darabot, amit nem neveznék gyászosnak.

Szólj hozzá Te is!