Átvette a Nokia nyolcadik helyét a legértékesebb márkanevek tízes listájában az Apple. Sokáig tartotta pozícióját a Nokia, de az elmúlt időszakban, mivel a vállalat bevételei közel 15%-al, azaz körülbelül 25 milliárd dollárra csökkentek, így visszaesett az a 14. helyre. Az Apple persze a hatalmas bevételeinek hála kapva kapott az alkalmon és egyből 9 helyet lépett előre, így az egyetlen európai cég is kiesett a legértékesebb márkák közül.
Az Apple márkaértéke amúgy 58%-al emelkedett, jelenleg 33,49 milliárd dolláros értéke van csupán csak magának az almalogónak. A világ 10 legértékesebb márkája között így mostantól nincs európai név sem. Bár a Nokia a Windows alapú telefonokkal kapaszkodik, de márkaérték tekintetében elemzők szerint a Samsung is hamarosan lefogja hagyni, csakúgy, mint a Google a Microsoftot. Az Intel stagnál, a Coca-Cola és az IBM pedig toronymagasan vezeti a listát márkaérték tekintetében.
A teljes 100-as lista itt tekinthető meg: Interbrand.com