márkaérték

Hamarosan népszerűbb márka lesz az Apple, mint a Coca-Cola

Hamarosan népszerűbb márka lesz az Apple, mint a Coca-Cola

Az Interbrand a tegnapi napon kiadta a legfrissebb jelentését, melyben a 2012-es évi legnagyobb márkákat vizsgálta a világon. A jelentésben a Top 100 legnépszerűbb márkát állították sorrendbe az elemzők. Az első helyen ismét a Coca-Cola áll, mely az elmúlt évhez képest 8%-ot erősödött, így tartja az eddigi pozícióját. A márkaértéke több, mint 77,8 milliárd dollár. [...]

KeleMan 2012.10.03. Apple, Egyéb 0 db 1 341

Apple – A nyolcadik legértékesebb márka a világon

Apple – A nyolcadik legértékesebb márka a világon

Átvette a Nokia nyolcadik helyét a legértékesebb márkanevek tízes listájában az Apple. Sokáig tartotta pozícióját a Nokia, de az elmúlt időszakban, mivel a vállalat bevételei közel 15%-al, azaz körülbelül 25 milliárd dollárra csökkentek, így visszaesett az a 14. helyre. Az Apple persze a hatalmas bevételeinek hála kapva kapott az alkalmon és egyből 9 helyet lépett [...]

KeleMan 2012.01.30. Apple, Egyéb 0 db 919