Egyre frusztráltabbak az Apple dolgozói, kezd elveszni az Apple Store-ok varázsa

HusztiD 2019.05.09. 09:55 Apple, Kiemelt hírek 0 db 169

apple-bangkok_store-opening-interior_11072018

A Bloomberg nem olyan régen egy új cikket közölt le, mely alapján egyre nagyobb a frusztráltság az almások azon munkavállalói között, kik valamelyik Apple Store-ban dolgoznak. A beszámoló szerint a kaliforniaiak üzletei az utóbbi évek folyamán hatalmas átalakuláson estek keresztül, s ez nem csak egy rosszabb légkört, hanem egy kevésbé vásárló-barát jelleget ad a boltjaiknak.

Mint tudjuk, Angela Ahrendts 2014-ben csatlakozott az Apple-höz, ki öt év után, pont az előző hónapban hagyta ott a vállalatot. Angela feladata lényegében az volt, hogy egy új színt, egy új löketet adjon az Apple Store-oknak, amivel sokkal vonzóbbá teszi azokat a vásárlók számára. Ennek kapcsán elkezdtek zöldülni az üzletek, ugyanis egyre több növény jelent meg, lettek olyan boltok, ahonnan teljesen eltávolították a Genius Bar-okat, valamint sokkal inkább egy luxus üzlet képét adták a boltok, mint egy tech vállalatáét.

A meg nem nevezett alkalmazottak szerint ez hatalmas elégedetlenséget váltott ki belőlük, s a felhasználókból egyaránt. Az almások kicsit engedékenyebbek voltak az elmúlt időszakban, így a boltjaikba nem csak olyan szakértőket vettek fel, kik segíteni tudnának a vásárlók gondjain, hanem el tudnak adni egy-egy terméket. Korábban az Apple minden boltjában nagy alapvető pillér volt a Genius Bar, de mára már nem így van.

A Genius Bar mindig nagy szerepet játszott az Apple-nél, ugyanis ők segítettek mindig a felhasználóknak, ha valamilyen szoftveres, vagy hardveres problémáik voltak. Az utóbbi években sok helyen csökkentették a Genius Bar létszámát, s van, ahol egyenesen megszüntették. Ez pedig azt eredményezte, hogy egyre több elégedetlen felhasználó vár arra, hogy végre segítséget kapjon a hozzáértőktől. Ezt pedig az alkalmazottak is érzik, kik sokkal leterheltebbek emiatt.

Angela távozásával a helyet Deirdre O’Brien vette át, így érdemes lesz megnézni, hogy az ő kezei alatt mi fog történni. Vajon továbbra is a luxusmárkát fogják képviselni a vállalat üzletei, vagy újra megpróbálnak a vásárlói elégedettséget előtérbe helyezni?

Ne maradj le az iDoki legújabb akciójáról!

Tetszett a bejegyzés? Lájkold, csiripeld, oszd meg!

A szerző

Szólj hozzá Te is!