Az Adweek beszámolója alapján az Apple reklámügynökségénél, a TBWA\Media Arts Lab-nál apróbb, azonban a jövőre nézve fontos változások zajlottak le, ugyanis új vezetőket neveztek ki Geoff Edwards és Chuck Monn személyében. A két vezető korábban számos projekten dolgozott, azonban mostantól az almások szolgáltatásait és telefonjait fogják nyomni. Edwards korábban a díjnyertes Brent Anderson-nál dolgozott, s nem volt eddig [...]
HusztiD
2019.06.05.
Apple, Egyéb
65
A Washington Post egyik szerkesztője, Geoffrey Fowler egy adatvédelemmel foglalkozó céggel, a Disconnect-tel karöltve járt utána egy nagyon érdekes dolognak. Mint tudjuk, manapság minden alkalmazás marketing jellegű, hiszen számos app szivárogtat ki a felhasználókról olyan adatokat, melyeket később marketing célból adnak tovább a partnereik számára. A vizsgálatnak köszönhetően egy nagyon érdekes tényt állapítottak meg az [...]
HusztiD
2019.06.05.
Apple, iOS, iPhone, Kiemelt hírek
571
A dél-koreai gyártó egy bő hónapja küldte ki a meghívókat a február 20-án megrendezésre kerülő eseményre, ahol a vállalat bemutatja az aktuális csúcsmodelljét, a Galaxy S10-et. Ugyan egyelőre napok választanak el minket a hivatalos bejelentéstől, de úgy tűnik, hogy a koreaiak viszonylag kecsegtető akcióval próbálják meg váltásra rávenni az Apple felhasználóit. A potenciális vásárlóknak lehetőségük [...]
HusztiD
2019.02.15.
iPhone
1 483
Egyre érdekesebb felfedezésekre bukkannak a fejlesztők, mióta az Apple kiadta az iOS 12.2 második bétáját. Ezúttal kiderült, hogy az almások kinyírták az úgynevezett “do not track”, vagyis a ne kövess funkciót, mely azt hivatott kibekkelni, hogy a különböző marketingvállalatok ne figyeljék a szokásainkat, így ne kapjunk célzott marketinget a különféle weblapokon. Az Apple elsőnek a [...]
HusztiD
2019.02.12.
Egyéb, iOS, macOS
723
Eléggé érdekes dolgok történnek mostanság az Apple háza-táján, hiszen a vállalat nem olyan rég jelentette be, hogy ezentúl nem osztják meg a hivatalos eladási adataikat. Ezt követően megindult a vállalat részvényértékének a csökkenése, illetve egyre több olyan hírt kapunk, mely szerint nem igazán fogynak jól az új iPhone modellek. Nem olyan rég arról számoltunk be, [...]
HusztiD
2018.12.12.
iPhone
413
Az Apple nagy reményekkel dobta piacra az iPhone Xs és Xr modelleket, hiszen ezúttal nem csak egy csúcsmodellt mutatott be, hanem egy valamivel olcsóbb alternatívát egyaránt. Ebből kifolyólag várható volt a siker, azonban az utóbbi hetekben folyamatosan arról számolnak be a források, hogy kevésbé sem pörögnek úgy az eladások, ahogyan az almások szeretnék. A Bloomberg [...]
HusztiD
2018.12.06.
Apple, iPhone
295
A UserTesting csapata jóvoltából készült egy új felmérés, melyben arra keresték a választ, hogy hogyan viszonyulnak az emberek az Apple reklámjaihoz. A szakemberek által végzett kutatások igazából két generációt elemeztek ki: a Z generációt (18-25) és az úgynevezett Baby Boomers korosztályt (55+). Meglehetősen érdekes, hogy összesen csak 200 résztvevője volt a csapatnak. Ha ezen kevés [...]
HusztiD
2018.08.20.
Apple
160
Hónapokkal ezelőtt Tor Myhren csatlakozott az Apple-höz, azonban a hétvége folyamán a vállalat hivatalosan bejelentette, hogy ő lett a marketing kommunikációért felelős új alelnök. Őt megelőzően Hiroki Asai töltötte be ezt a posztot, aki már korábban bejelentette, hogy hamarosan nyugdíjba megy, így már ekkor köztudott volt, hogy Tor lesz a tényleges utódja. Hiroki egyébként nagyon jóban [...]
HusztiD
2016.05.02.
Apple
166
Az elmúlt napokban már megtudhattuk, hogy mennyit költenek az okostelefon-gyártók a reklámozásra, ahol az Apple is szerepet kapott. Ezen felül az elmúlt hetekben számos hírt adtunk róla, hogy különféle nagy múlttal rendelkező emberekkel bővíti magát a kaliforniai vállalat. De ne térjünk el ennyire a témától, ugyanis az Apple hamarosan egy újabb kiváló emberre tesz szert, [...]
HusztiD
2014.04.14.
Apple, Egyéb, Kiemelt hírek
192
Az Apple vélhetően úgy gondolta, hogy új marketingstratégiára van szükség, hiszen a konkurensek jóval több pénzt költenek éves szinten marketingre, mint az almás vállalat. Így első lépésben megújítják a marketinges divíziójukat. Egy nagyáút szerződtettek, mégpedig Arem Duplessist, aki az elmúlt egy évtizedben a The New York Times szerkesztőségét erősítette. Mostantól ő vezeti az egész marketing [...]
Helme
2014.01.03.
Apple, Egyéb
991
A Bloomberg legfrissebb riportja és az Ace Metrix Inc. reklámhatékonyság-felmérő vállalat szerint az Apple általunk is bemutatott új, művészibb, ars poeticára hajazó reklámjai korántsem váltották be a hozzájuk fűzött reményeket: sokkal kevésbé bizonyultak hatásosnak, mint az Apple korábbi, konkrét termékekre fókuszáló hirdetései. A vállalat legújabb spotja, amelyet június 10 óta sugároznak, a felmérések alapján a [...]
Kacor
2013.06.28.
Apple, iPhone
1 752
Az Apple pár napja élesítette az új weboldalát, melyben a “Miért az iPhone?” kérdésre ad válaszokat. Főleg azon vásárlóknak, akik még nem döntöttek azzal kapcsolatban, hogy Androidos, vagy iOS eszközt szerezzenek be. Az Apple az alábbi érveket, jellemzőket és tulajdonságokat sorolja. Az új aloldal itt érhető el: “Why iPhone?”. – A legjobb vásárlói élmény (J.D. [...]
KeleMan
2013.03.18.
Apple, iPhone
2 029
Sokszor írtunk már róla, hogy az elmúlt 5 évben a mobilkészülékekre való alkalmazásfejlesztés gigantikus méreteket öltött. Mégis sok alkalmazásfejlesztő úgy véli, hogy a programjuk egyből kasszasiker lesz. Mindez azonban téves. Csak az AppStore áruházban mára több, mint 700.000 app tölthető le, míg az összes mobilkészülékre íródott program meghaladja az 1,3 millió darabot. Az iOS készülékekre [...]
KeleMan
2012.09.22.
Apple, Egyéb
613