A gerillamarketing a mai világban elengedhetetlen eszköz akkor, ha olcsón és gyorsan akarunk hatalmas publicitást elérni a termékünknek, üzenetünknek. Azonban van egy határ, amit az ember még bevesz. Most a Resident Evil kapcsán cseppet túllőttek a célon. Ugye hamarosan érkezik a boltokba a hatodik rész, illetve még az idén meg fog jelenni egy adaptáció iOS eszközökre is. Ezt hirdeti a Capcom cseppet brutális módon.
A londoni Smithfields piacon felállított Wesker & Son boltjában emberformájú húst árulnak. Szó szerint meg lehet venni az emberi testrészeket. Hihetetlenül morbid, amikor azt mondod az eladónak: kérem a fél karját, vagy a veséjét. Persze az akcióból befolyt összeg jótékony célra megy, de akkor is gyomorforgató. A keresett pénzt teljesen a Limbless Associationnek adják, akik a végtagok nélküli embereknek segítenek. Természetesen nem kell szó szerint venni, nem kannibalizmusról van szó, disznóhúst formáltak meg.
Szerintetek ez jó hirdetési módszer vagy pedig gusztustalan? Rengeteg kép van még, csak attól félünk, hogy a kiskorúakat ezekkel felzaklatnánk. Nem mindennap lehet látni ilyeneket. Ha igény van rá, akkor csinálunk egy 18+-os galériát belőle.
Én már magát az ilyen gameket sem szeretem. Ez morbid inkább, hagyjuk.
En nem tudom hogy ti hogy vagytok vele de egesz jo marketing
En peldaul nagy horror film rajongo vagyok es kivancsi lennek a tobbi kepre is
A linket el kuldhetitek erre az e-mailre: juhasznandor@yahoo.com
Szerintem mehet. Vagy rakjátok ki a linket az oldalról az is jó.
Jöhet a galèria :)
Marketingnek jó, de nem hiszem, hogy ott vásárolnék húst.
szerintem nem gyomorforgato,inkabb erdekes(: szerintem jo reklam,de kicsit tulzas,es lehet serto is …:s