Tudjuk jól, hogy az Apple az utóbbi hónapok folyamán olyan biztonsági lépéseket vezetett be az iOS rendszerén, amivel megfognak egyes szolgáltatókat, mint például a Metát. Például most már nem lehet olyan hatékonyan hirdetni Facebook-on, mint mondjuk egy évvel korábban.
Ennek kapcsán a Metánál sem ülnek tétlenül, ugyanis a jelenlegi hírek szerint azon van a csapat, hogy újragondolja a hirdetési infrastruktúrát, hogy a jövőben a marketingesek és a hirdetők még hatékonyabban elérjék az iOS felhasználókat.
Zuck: “With Apple’s iOS changes and new regulation in Europe, there’s a clear trend where less data is available to deliver personalized ads….So we’re rebuilding a lot of our ads infrastructure so we can continue to grow and deliver high quality personalized ads.”
— Patrick McGee (@PatrickMcGee_) February 2, 2022
Hogy pontosan miben fog változni, valamint mikor fogják debütálni az új rendszert, arról egyelőre nincsenek hírek. Ettől függetlenül kíváncsian várjuk, hogy mivel rukkolnak elő a közösségi médiások.