Már a befektetők is temetik a HomePod-ot

HusztiD 2018.04.27. 17:25 HomePod, Kiemelt hírek 0 db 157

Apple Home Pod (Review)

Ha nyomon követitek az Apple körüli történéseket, akkor tudhatjátok nagyon jól, hogy a vállalat még tavaly nyáron mutatta be első okoshangszóróját, amely most, az idei év elején került forgalomba az első körös országokban. Pontos eladási számokat jelenleg nem tudunk, de Ming-Chi Kuo nem olyan régen elég negatív eladásokkal számolt.

Most viszont a Business Insider számolt be arról, hogy a befektetők sincsenek elragadtatva az okoshangszóró szereplésével. A számításaik kicsit pozitívabbak, mint Kuo múltkori számai, azonban ezek sem elég derűsek. Elviekben az Apple 2-300 ezerre csökkentette havi szinten az okoshangszóró gyártását, így legjobb esetben is csupán 3-4 millió darabot adhatnak el az idei év végéig.

A befektetők szerint is drága a HomePod prémium, 349 dolláros árszabása, ami mellett a felhasználók még egy Apple Music előfizetéshez is hozzá vannak kötve. Illetve elég megemlíteni, hogy az Apple saját zenei szolgáltatása 40 millió felhasználóval rendelkezik, miközben a Spotify-nál már 70 millió felett járnak, így ez is kihatással van valamelyest a hangszóró keresletére.

Hogy milyen a HomePod tényleges fogadtatása, arra csak később derülhet fény, ha nyilvánosságra hozza az Apple. Azonban az elemzők szerint az almásoknak is szükségük van egy olcsóbb alternatívára, amivel labdába tudnak rúgni az Amazon Echo és a Google Home Mini mellett, mert jelenleg erre képtelenek.

Figyelem! Tavasz alkalmával brutális akcióval vár az iDoki, illetve a megfelelő kiegészítőkről se feledkezz meg!

Tetszett a bejegyzés? Lájkold, csiripeld, oszd meg!

A szerző

Szólj hozzá Te is!