Úgy bánik Angela Ahrendts az alkalmazottakkal, mintha vezetők lennének

HusztiD 2016.01.29. 07:00 Egyéb 2 hozzászólás 292

ahr09-15_b

Az előző év folyamán az Apple alkalmazottainak 81 százaléka maradt a vállalatnál. Ezt az egészen kimagasló arányt korábban nem sikerült elérniük az almásoknak, ám mióta Angela Ahrendts a felelős az Apple Store-okért, azóta egészen kimagasló eredményeket könyvelhetnek el, amit a Fast Company-nak adott interjújából tökéletesen megtudhattunk.

Angela elmondta, hogy az alkalmazottakra nem úgy tekint, mint mezei alkalmazottakra. Sokkal inkább úgy viszonyul hozzájuk, mintha ők is vezető beosztásúak lennének, akik a közvetlen köreiben mozognak, ugyanakkor kapcsolatba hozza őket a vásárlókkal, akik azt a terméket adják tovább, amit Jony Ive és csapata hosszú éveken át megalkotott.

A vezető továbbá megosztotta, hogy az Apple arra van kihegyezve, hogy megváltoztassa az emberek mindennapjait, az életüket. Szerinte a vállalat alapját a szolgáltatás és mentalitás adja, ami folyamatosan megváltoztatja az életeket. Továbbá felhozta Tim Cook korábbi álláspontját, amely szerint az ő felelősségük, hogy egy jobb környezetet hagyjanak maguk után, mint ahogyan azt megkapták.

Angela még 2014 folyamán hagyta ott a Burberry vezérigazgatói székét, miután felvirágoztatta a vállalatot. Lassan eltöltött két éve alatt pedig Jony Ive-val karöltve átalakította át az Apple Store-okat, jóformán megszüntette a sorban állást, nem mellesleg mindent megtesz azért, hogy az alkalmazottaik is a lehető legjobban érezzék magukat.

Tetszett a bejegyzés? Lájkold, csiripeld, oszd meg!

A szerző

2 hozzászólás

  1. Patrick - 2016.01.29. 14:19

    Példát vehetne róla, minden beképzelt, bunkó, magát istennek képzelő főnök :)

  2. Pool - 2016.01.31. 00:50

    Yesss!!

Szólj hozzá Te is!