Legalábbis ez mind csak akkor igaz, ha a 2014-es év első felének az eladásait nézzük meg, mellyel a Nikkei állt elő. Ha pedig visszanézünk a korábbi hónapokra és évekre, akkor kiderül, hogy ez az első ilyen eset a japán piacon, ahol a híres számítástechnikai vállalat megelőzte az almásokat.
Ha a számokat és a megoszlásokat nézzük, akkor eléggé érdekes adatok derülnek ki. Az Asus 8 százalékos éves növekedést tudhat be magának, így az idei első félévben a piac 38.9 százalékát hódította meg. Ezzel szemben az Apple sem produkált rossz eladásokat a kontinensen, hiszen 36.4 százalékon álltak meg. A 7 colos táblagép japánoknál 20 ezer jenbe kerül az MeMo Pad, ami nagyjából 44 ezer forintnak felel meg, míg az Apple alternatívája ennek a duplájába kerül. Ha pedig az okostelefonok piacát vizsgáljuk meg, akkor ott már az almások teljesítettek jobban, hiszen ott 50 százalékos megoszlást tudhatnak a magukénak.
at asus-nál ezért ott atehetség, hogy megszorongassa az applet. ők már akkor gyártottak pda-t mikor apple a fasorban sem volt, és a legjobb pda-i nekik voltak.
Egyszerűen jól sikerült eszközök az Asus Nexus széria darabjai, ráadásul nyomott áron, stock androiddal-ami sztem nem rossz, szemben a gyártók által telesz@rt androiddal- jól optimalizálva. Persze hogy szeretik…