Egy zenész posztolta a Beats Musictól kapott royalty-számláját, ami ha igazi, bizonyítja, hogy a vásárlás célja nem a júzerbázis megszerzése volt (ezt mondjuk eddig is sejtették páran). Az első negyedéves jogdíjakat tartalmazó számla alapján márciusban, a számla kiállításakor 110 992-n állt a számláló. Ahogyan a BusinessInsider is megjegyezte, a helyzet nem ennyire egyszerű, hiszen az előfizetések zöme a 15 dolláros havidíj ellenében igénybevehető családi csomag, ami akár öt júzer hozzáférését is lehetővé teszi a szolgáltatáshoz. A valós júzerek száma tehát valószínűleg szignifikánsan magasabb lehet, mint az előfizetéseké.
Ugyanakkor, mivel az AT&T 90 napos ingyenes trialt ad promócióban felhasználóinak, könnyen meglehet hogy a nemfizető júzerek is a szám részét képezik – erről bővebb információ azonban jelenleg nem áll rendelkezésre. Végsősoron lényegtelen is, hiszen az Apple évi egymilliárd dolláros forgalmú üzletet, egy jó brandet, technológiát és zeneipari tapasztalatot vásárolt – a sikeres marketingcsapatról már nem is beszélve. Mindezért pedig 3,2 milliárd dollár igazán semmiség.
Mikor lesz magyar App Storeba?