A tegnapi nap folyamán egy új programot indított a vállalat, melyben ingyenesen segítenek azon iPhone 5 felhasználóknak, akiknek nem működik megfelelően a bekapcsoló gombjuk. A kezdeményezés szerint csak a 2013 márciusában gyártott készülékekre vonatkozik az akció, hiszen az ekkor készült telefonok egy bizonyos részénél egyáltalán nem, vagy csak részben működött a gomb.
Ha valakinek hasonló gondja lenne, akkor érdemes ellátogatnia az Apple oldalára, ahol minden szükséges információkat és lépéseket leírnak az érintetteknek. Amerikában és Kanadában már a tegnapi naptól igénybe vehető a kezdeményezés, Magyarországon pedig május másodikától lép érvénybe. Az ügyintézés előreláthatóan 4-6 nap lesz abban az esetben, ha beírtuk, majd elfogadták az iPhone-unk sorozatszámát, ellenkező esetben nem leszünk rá jogosultak. Érdemes megjegyezni, hogy az Apple nem cseréli a hibás készülékeket csupán ingyenesen megjavítják azokon a gombokat. Ezen felül pedig egy 16GB-os cseretelefont is kapunk, amíg meg nem javítják a hibás telefonunkat.
Van esetleg közületek olyan, akit érint ez a probléma?
Én már régóta szenvedek a gombommal, de én még a legelején vettem 2012 szeptemberben.
Sziasztok!
2012. december 11-én vettem az iPhone 5 64 GB fekete telefonom. 2013. november végén véglegesen elromlott a gomb (már előtte is volt vele probléma), jeleztem az Apple ügyfélszolgálatának telefonon. Nagyon korrekten, gyorsan intézkedtek: szervizbe kellett vinnem a hibás készüléket (iStyle Andrássy út), 3 nap múlva mehettem a vadonatúj, bontatlan készülékért, amire újabb egy év garanciát kaptam.
Forever Apple!
Üdv,
Miklós
Pont 2013 marciusi keszulekem volt. 2013 decemberben bevittem a telekomhoz ezzel a hibaval, es szo nelkul kicsereltek a telefont, garancia pedig ujraindult.
ha a home gombomon a négyzet kajlán áll vajon cserélnék e a telefont?
Üdv engem érint a dolog , viszont vidéken lakok . ilyenkor hogy oldható meg a készülék szervizbe adása ??? Egyébként jogosult vagyok a cserére
Üdv!
Valószínűleg majd az egyik APR üzletbe kellene bevinni, így érdemes velük egyeztetni a problémával kapcsolatosan.
Afene, igen, pedig 2013. Januári vásárlás!
Nekem lefedi a szolgáltatás a telefonom, de szerencsére minden jó rajta :)
Sziasztok nekem is jogosult azt írja iStyle-ba vigyem?
Király elolvastam elöbb kérdeztem utánna olvasok bocsi!
Még annyit szeretnék kérdezni,hogy számla nélkül is megcsinálják?
Ilyen gagyi porcelán telefont
Nekem március végén lett véve az fehér iphone 5 32gb-os telefonom… kb 2 hónap és elromlott a home gombja…
Ma voltam beadni az Iphone 5-t, de nem tudnak semmiféle cserekészülékről.
Kedves HusztiD!
Hova vigyem a telefonom? Legyszíves válaszolj! Előre is köszönöm !
Kedves Ábel!
Érdemes elnézni az alábbi oldalra és ott tájékozódni a részletekről.
https://ssl.apple.com/support/iphone5-sleepwakebutton/
Egy kérdésem lenne!
Hogyan lehet az, hogy a nagyra becsült Apple, elindít egy csere programot, melyben elismeri, hogy hibáztak a konstrukcióval melyet javítanak. Valljuk be ez nemes gesztus, de most jön a de. Azt senki nem ecseteli, hogy, ha kijelző csere volt a készülékben, hivatalos szervizben azután már cseszheted a bekapcsoló gomb cserét ingyen, illetve az Apple Magyarország kedves diszpécsere szerint ha már egy 2 mm-es karc van a telefonon, semmilyen garanciális ügyintézésre nem vagy jogosult. Kérdésem, az az, hogy hogyan lehet egy prémium termékeket forgalmazó cég ilyen kisstílű, és hol van a mindent a vásárlókért és felhasználókért. Hogyan lehetne megoldani egy kijelzőcserés telefonban a gomb cserét, ha a hivatalos bolt visszadobja, a fentebb taglalt okra hivatkozva?