Budapest Urban Guide: megérkezett a mobilkupon

Helme 2012.10.13. 15:17 Apple, Programok 0 db 1 078

Elindult Magyarország első mobilkupon-alkalmazása, a Budapest Urban Guide. Az alkalmazás „unlock the city’s treasures” szlogenjének megfelelve azontúl, hogy összegyűjti a város legkedveltebb helyeit, többek között exkluzív kedvezményekkel és speciális ajánlatokkal is kedveskedik regisztrált felhasználóinak.

„A Budapest Urban Guide-ot elsősorban azért hoztuk létre, mert szeretünk itt élni és szeretnénk megmutatni mindenkinek, hogy mi teszi Budapestet Közép-Európa legizgalmasabb és legkülönlegesebb fővárosává. A különböző kategóriákba rendezett listáink saját (élet)tapasztalatainkon és élményeinken túl több száz budapesti, urbánus fiatal véleményét tükrözik; szerintük és szerintünk ez a város legjava” – vallják az indítatásról maguk a készítők az app ‘hasábjain’.

A Colabs Center Startup Weekendjén eredetileg hobbiprojektként elindult koncepció a Jankovich Ilona nevével fémjelzett Brainpower tőkebefektetése után alakult vállalkozássá. A cég missziójának tekinti Budapest egyedi atmoszférájának és értékeinek kommunikálását a minél szélesebb külföldi és egyben az újdonságokra nyitott magyar célcsoport felé, amellett, hogy elsőként honosítja meg a hazai piacon az innovatív okosmobil-kupon megoldást.

Egyre több hír szól a klasszikus közösségi vásárlásra épülő kuponoldalak amerikai üzleti modelljének problémáiról, de annál kevesebb szó esik itthon a mobilkupon-alkalmazások térnyeréséről. Utóbbi trendet felismerve indult el a magyar fejlesztésű alkalmazás, ugyanakkor nemzetközi társaihoz képest más megközelítéssel: míg az amerikai vállalkozások a klasszikus kuponoldalakhoz hasonlóan széles körből válogatják ki leendő ügyfeleiket, addig a Budapest Urban Guide lényegesen szűkebb körre céloz. Az Urban Guide a benne szereplő helyeket minőségi és exkluzív alapon választja ki urbánus fiatalok szavazataira alapozva.

„Az alkalmazásban megtalálhatóak a város legjobb reggeliző helyei, romkocsmái, szórakozóhelyei vagy akár legizgalmasabb design- és divatboltjai, kortárs művészeti történései vagy akár szabadtéri helyei. A kiválasztás során a megbízható minőségen és egyediségen túl az alkalmazás azokra helyekre koncentrál, melyek a helyi arcokon túl a Budapestre látogatók számára is érdekesek lehetnek – tette hozzá Varga Balázs, a cég társalapítója. – Még számos fejlesztést tervezünk, érdemes lesz frissíteni az alkalmazást a jövőben.”

A kedvezményeket az alkalmazás felhasználói egy gombnyomással igénybe tudják venni, teljesen ingyenesen. A Magyarországon díjmentesen letölthető alkalmazásban az adott hely profilján egyszerűen meg kell nyomniuk a „Felhasználom a kedvezményt” gombot és az ekkor megjelenő képernyőt kell megmutatniuk a hely alkalmazottainak. Így tehát nincs szükség elővásárlásra, nyomtatásra vagy arra, hogy összegyűljön a megfelelő számú vásárló.

Artikel wurde nicht gefunden

Tetszett a bejegyzés? Lájkold, csiripeld, oszd meg!

A szerző

Jelenleg a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME) hallgatója. Újságíró, grafomán, marketing és médiahacker.

Szólj hozzá Te is!