Növelte előnyét az iPad a kínai táblagép-piacon

KeleMan 2012.08.10. 18:14 Apple, iPad 0 db 425

A táblagépek kínai piacán 72,6 százalékos részesedést szerzett az Apple iPad-je a 2012-es év második negyedévében. Az Analysys International friss jelentése szerint az első negyedévhez képest az amerikai tablet eladása meghaladta a 20 százalékot.

A Kínában is immár teljes névhasználati joggal rendelkező Apple táblagépe mögött – jelentős lemaradással – a világ második legnagyobb PC gyártója, a kínai Lenovo tabletje következik 8,38 százalékkal. A harmadik helyezett a Samsung terméke 3,59 százalékos részesedéssel, amit a második negyedévben – éves bázison – 7,69 százalékos többletértékesítéssel ért el.

Az iPad új generációja a kínai fogyasztók számára lényegében a második negyedévben vált hozzáférhetővé, s erre az időszakra esett az iPad 2 árának csökkentése is – magyarázta a kereskedelmi adatokban megmutatkozó tendencia okait az Analysys International elemzője.

Tetszett a bejegyzés? Lájkold, csiripeld, oszd meg!

A szerző

Tanulmányaim és a közgáz befejezése után gazdasági informatikusként végeztem, majd 2004-től 2012-ig a Magyar Telekomnál (T-Home, T-Mobile) dolgoztam. Jelenleg szabadúszó webfejlesztőként és dizájnerként tevékenykedem. Szívesen foglalkozom PHP és WordPress programozással, fejlesztéssel, weboldalak üzemeltetésével.

Szólj hozzá Te is!