Több esetben tapasztalhatunk hibákat az alkalmazásainkkal iOS 13.4.1 és 13.5 alatt

HusztiD 2020.05.25. 09:55 iOS, Programok 6 db 440

applenolongersharedbug

A MacRumors fórumain érdekes jelenségről számoltak be az Apple felhasználói az elmúlt napok folyamán. Pár iPhone és iPad felhasználó egy alkalmazás elindítását követően olyan üzenetet kapott, mely szerint az app nincs megosztva velünk, így azt meg kell vásárolnunk az App Store-ból.

A beszámolók alapján a jelenséget az iOS és iPadOS 13.4.1 és 13.5 alatt tapasztalhatják az emberek, azonban egyelőre úgy tűnik, hogy kevés készüléken ugrik fel a hibaüzenet. Az Apple egyelőre nem reagált a témában, így nem tudni, hogy lesz-e rá hivatalos tapasz a későbbiek folyamán.

Szerencsére van megoldás, így aki ehhez hasonló jelenséggel találkozna, annak le kell törölnie az adott alkalmazást, amelyiknél feljön a hibaüzenet, majd az App Store-ból újra letöltenie azt.

Ti találkoztatok az alábbi hibával?

Információ! Az enyhítéseknek köszönhetően hosszabbított nyitva tartással vár az iDoki.

Tetszett a bejegyzés? Lájkold, csiripeld, oszd meg!

A szerző

Hozzászólások száma: 6 db

  1. hiper - 2020.05.25. 12:19

    nem

    biszont feldobott vagy 35 frissiteni való programot ma reggel. ezek nagy részét a napokban már frissitettem.

  2. Szodedo - 2020.05.25. 20:49

    Igen, több alkalmazásnál is megjelent ez a hiba.

  3. BoCs72 - 2020.05.25. 22:38

    Tapasztaltuk a hibát. Minden készülékünkön. iPad Mini 4, iPhone xr, iPad air 3, iPhone xs.

  4. BoCs72 - 2020.05.25. 22:40

    A wifivel is gondok vannak, már az ezelőtti frissítés óta nem használható az 5GHz hálózat…azt gondoltam a 13.5 megoldja, de nem.

  5. iRon242 - 2020.05.25. 23:26

    Én igen, de sajnos iOS 12-n, ami a lányom telefonján van :-(

  6. Varga Imre - 2020.05.29. 14:42

    Igen. Iphone 7- nél és iPad 2018- on.

Szólj hozzá Te is!