Az okosóra piac bevételének 80 százaléka az Apple-nél landolt

HusztiD 2017.02.16. 09:55 Apple Watch, Kiemelt hírek 0 db 53

apple-watch-2-event-possibly-set-for-march_5w34.640

Tudjuk nagyon jól, hogy milyen negyedévet zárt az Apple legutóbb, viszont azt egyáltalán nem, hogy mennyi okosórát sikerült elpasszolniuk. Az Apple Watch megjelenése óta eddig egyszer sem árulták el, hagy nagyjából hány milliót adtak el, viszont a legutóbbi konferencián annyit elcsicseregtek, hogy a karácsonyi időszakban újabb rekordot döntöttek vele.

A Canalys csapata pedig előállt egy új és egyben érdekes felméréssel, melyben azt vizsgálták, hogy milyenek voltak az előző év utolsó negyedévének eladásai. Ha helytállóak a számítások, akkor az Apple nagyjából 6 millió darab Apple Watch-ot szállított le, ami 2,6 milliárd dolláros bevételt jelentett a számukra. Ha valóban így van, akkor az okosóra piac bevételének a 80 százalékát tudhatták maguknak az októbertől decemberig tartó időszakban.

Ha a tiszta számokat nézzük, akkor összesen 9 millió órát szállítottak le a gyártók. Ebből hatmillió ment az Apple-nek, míg a további három a többi gyártó között oszlik meg, mint a Samsung, Fitbit és a társai. Ha az egy évvel korábbi adatokat nézzük, akkor ott 11,9 millió órát adtak el a gyártók, ekkor pedig 50 százalékos volt az Apple Watch globális megoszlása.

Sajnos egyelőre nincs rá sok esély, hogy az Apple valaha is megosztja velünk a hivatalos eladásokat. Nyilván jó lenne, ha már úgyis tudjuk, hogy hány iPhone-t, iPad-et vagy Mac-et adtak el. Ha pedig valamelyest a valóságot tükrözi az új statisztika, akkor eszerint elmondható, hogy az almások növekedési rátája éves szinten 12 százalékra tehető.

Ti rendelkeztek okosórával?

Tetszett a bejegyzés? Lájkold, csiripeld, oszd meg!

A szerző

Szólj hozzá Te is!