Nagyon sokan hajlamosak a jelenlegi okostelefon-piacot egy kétszereplős versenyként lefesteni és ennek megvannak a maga nyilvánvaló okai. A legfrissebb statisztikák alapján a két óriás a globális piac közel felét adják együtt. A csatározás ráadásul nem csak gazdasági, de az utóbbi években már jogi természetű is. Az első nagy per fényes Apple győzelemmel és egymilliárd dollár [...]
Skarp
2014.05.26.
Apple, Egyéb
419
Tovább nehezedhet a kínai tabletpiacon az Apple dolga, ugyanis az ázsiai országban kiemelkedően sikeres telefongyártó, a Xiaomi kihozta a mini közvetlen konkurensét. A pofátlanul hasonló nevű és kinézetű Mi Padot ma mutatták be. 7,9 hüvelykes kijelzővel, 16 vagy 64 gigabájtos konstrukcióban, 240 dolláros kezdőáron kerül forgalomba (jócskán alálőve így az Apple 400 dolláros alapárának). A [...]
Skarp
2014.05.15.
Apple, iPad
1 620
Bár már a végjáték zajlik a két mobilipari óriás, az Apple és a Samsung között, és a végeredményre még biztosan várni kell, kijelenthető, hogy már van vesztese a jogi hercehurcának. Hogy ki? Mindkét vállalat. – hozza öles betűkkel a Wall Street Journal. A patinás gazdasági szaklap szerint a két nagyvállalat a bírósági huzavonával van elfoglalva, [...]
Skarp
2014.05.01.
Apple, Egyéb
757
Ahogyan azt bizonyára tudjátok, az Apple a 2014-es, további bővülést Kínától várja, azonban elemzők szerint nem olyan biztos, hogy könnyű dolga lesz a konkurensektől nem mentes piacon. Bár megalázónak tűnhet, de a legfőbb riválisok a piacvezető Samsung mellett az ázsiai országban elképesztő sikerű Coolpad-szériát gyártó Yulong és az iszonyatos tempóban erősödő újonc Xiaomi lehetnek, akik [...]
Skarp
2014.03.12.
Apple, iPhone
849
Nincs is annál nemesebb gesztus, mikor az egyik versenytárs ismeri el a másik termékét. A Xiaomi nevű kínai vállalat nálunk kevésbé, a gyártó hazájában viszont annál inkább ismertebb versenyzőként van jelen. Az első sorban okostelefonok, de tabletek gyártásával, illetve azok értékesítésével is foglalkozó kínai vállalat a felső kategóriát megcélzó készülékeiről vált ismertté, nemrég pedig az [...]
Dan
2013.12.07.
Apple, iPhone
3 418
Az Apple sikertörténetét honosította meg Kínában a Xiaomi Technology mobiltelefonkészülék-gyártó vállalat hasonló marketingstratégia alkalmazásával és rajongói bázis kiépítésével. A Xiaomi alapítója Lej Dzsun, aki maga is Steve Jobs stílusban jelenik meg, farmernadrágban és fekete ingben, az Apple marketing taktikáját idéző módszerekkel építette ki vállalata közepesen árazott, felső kategóriás, az exkluzivitás érzetét keltő okostelefonjainak rajongói bázisát. [...]
KeleMan
2012.12.07.
Apple, Egyéb
1 365