Mint minden évben, úgy idén is elkészült az MBLM idei felmérése arra vonatkozóan, hogy mely márkák a legszemélyesebbek a felhasználók visszajelzései alapján. Eme tanulmányt májusban adta ki az MBLM, azonban most egy újabbat is közzé tettek, ahol az aktuális témának, a koronavírusnak adnak főszerepet, hogy mégis milyen lett az emberek kapcsolata a nagyvállalatokkal a pandémiás időszakban. Összesen [...]
HusztiD
2020.10.08.
Apple, Kiemelt hírek
179
Akárcsak egy évvel ezelőtt, úgy idén is elkészült az MBLM idei felmérése arra vonatkozóan, hogy mely márkák a legszemélyesebbek a felhasználók visszajelzései alapján. Összesen 6,2 ezer ember vett részt a felmérésben, a válaszadók pedig 15 iparágon belül összesen 56 ezer brand (Egyesült Államok, Mexikó és az Egyesült Arab Emírségek) közül választhattak, hogy mely márkákkal ápolják úgymond a legszemélyesebb [...]
HusztiD
2019.02.12.
Apple
120
Akárcsak egy évvel ezelőtt, úgy idén is elkészült az MBLM idei felmérése arra vonatkozóan, hogy mely márkák a legszemélyesebbek a felhasználók visszajelzései alapján. Összesen 6 ezer ember vett részt a felmérésben, a válaszadók pedig 15 iparágon belül összesen 54 ezer brand (Egyesült Államok, Mexikó és az Egyesült Arab Emírségek) közül választhattak, hogy mely márkákkal ápolják [...]
HusztiD
2018.03.12.
Apple
400
Legutoljára másfél éve készült egy ehhez hasonló felmérés, ahol arra keresték a választ, hogy melyik a világ legintimebb márkája. Ekkor ugyan csak az Egyesült Arab Emírségek emberei kapták a főszerepet, azonban az MBLM legújabb kimutatásában az Emírségek mellett az Egyesült Államokat és Mexikót is figyelembe vette. Összesen 6 ezer embert kérdeztek meg. Több kérdés volt [...]
HusztiD
2017.04.04.
Apple, Egyéb
225