2019-ben már nem az Apple a legintimebb márka

HusztiD 2019.02.12. 15:55 Apple 1 db 118

Youtube_thumbnail-730x435

Akárcsak egy évvel ezelőtt, úgy idén is elkészült az MBLM idei felmérése arra vonatkozóan, hogy mely márkák a legszemélyesebbek a felhasználók visszajelzései alapján. Összesen 6,2 ezer ember vett részt a felmérésben, a válaszadók pedig 15 iparágon belül összesen 56 ezer brand (Egyesült Államok, Mexikó és az Egyesült Arab Emírségek) közül választhattak, hogy mely márkákkal ápolják úgymond a legszemélyesebb kapcsolatot.

Érdekesség, hogy a 24 és 30 éves korosztályban immáron nem az Apple érte el a legszemélyesebb márka megjelölése címet, hanem a YouTube. A videómegosztó egészen szép eredményeket ért el az utóbbi években, hiszen tavalyelőtt még csak a top 10-es listába sem fértek bele, míg előző évben a harmadik helyen végeztek, a szakemberek szerint pedig ez az oldal sokoldalú tartalmának köszönhető, hiszen maga a YouTube számos kikapcsolódási lehetőséget biztosít. Az Apple az elmúlt években folyamatosan az első helyen tanyázott, de idén már a második helyen végzett, melyet a Netflix követ a harmadikon.

Íme a top 10-es lista:

  1. YouTube
  2. Apple
  3. Netflix
  4. Disney
  5. Nike
  6. Target
  7. XBOX
  8. PlayStation
  9. Google
  10. Walmart

Ha ti rangsorolnátok, akkor számotokra mely márkák állnának legközelebb?

Próbáltad már az iHungary alkalmazást?

iHungary (AppStore Link) iHungary
Fejlesztő: Idealisator Hungary LTD

Besorolás: 4+3.9375

Ár: Free Letöltés

Tetszett a bejegyzés? Lájkold, csiripeld, oszd meg!

A szerző

Hozzászólások száma: 1 db

  1. Éles István - 2019.02.12. 16:07

    Az apple verhetetlen!

Szólj hozzá Te is!