Napokkal ezelőtt már beszámoltunk, hogy reklámozásból kudarcot vallott az Apple, hiszen nem igazán váltotta be a még Steve Jobs prezentálta iAd a reményeket. Az eltelt idő alatt pedig újabb dolgok történtek ezt illetően, hiszen nem olyan régen az almások bejelentették, hogy június 30-án végleg megszüntetik a szolgáltatást. Végül is várható volt a lépés az Apple [...]
HusztiD
2016.01.18.
Egyéb
213
Hat év után az Apple kiszáll a reklámbizniszből. A hírek szerint a kaliforniai vállalat kilép az iAd programból és annak teljes irányítását átadja a hirdetők számára. Ez annyit jelent, hogy az Apple-nek innentől kezdve nem lesz érdekeltsége, továbbá a teljes kontroll a hirdetők kezében lesz. Egyszerűen nem érte meg számukra tovább csinálni. Az értesülések alapján az Apple számára nem igazán [...]
HusztiD
2016.01.15.
Apple
251
Nem sokára dinamikusan elhelyezett reklámok szakíthatják félbe az adásokat – folyamatosan frissített és célzott hirdetések formájában. Az iAd kiterjesztésének szánt módszert kedden szabadalmaztatta a cég. Fölösleges ennél tovább bonyolítani, a történet lényegében egy automatizált hirdetési rendszer a podcastelők részére. Az iAd integráció komplex analitikát és komprehenzív felhasználói targetinget tesz lehetővé. A tartalomkészítők maguk jelölhetnék ki az “insertion [...]
Skarp
2015.07.23.
Apple, Egyéb
184
Még mindig nagy a felhajtás az iTunes Store és az iTunes Radio körül, ugyanis a napokban már kiderült, hogy a digitális áruház akár teljesen átalakulhat, utána pedig megtudhattuk, hogy új munkatársakat keres ezen programok/szolgáltatások üzemeltetésére az Apple. Most érdekes lépésre szánták el magukat a kaliforniaiak, ugyanis blokkolják a riválisokat. A londoni székhelyű Bloom egy úgynevezett [...]
HusztiD
2014.04.12.
Apple, Egyéb, iTunes
353
Az Ad Age és a MacRumors is beszámolt arról, hogy az Apple mostantól már nem csak a fejlesztőknek ad hozzáférést és használati jogot az iAd Workbench platformjához. A korábban elsősorban igen szelektált brandekre belőtt szolgáltatásra a hirdetők a magas árak miatt nem nagyon haraptak rá. A lépésből egyértelműen látszik, hogy az Applenél rájöttek, komoly bevételeket [...]
Skarp
2014.04.02.
Apple, iOS
461
Még maga Steve Jobs mutatta be anno az iAd-ot, amely 2010-ben indult útjára. A lényege az alkalmazáson belüli reklámozás volt, amelyből profitálhattak a fejlesztők, illetve egyéb harmadik személyek az interaktív promóciózás segítségével. Most úgy tűnik, hogy az Apple egy kicsit továbbfejleszti ezt a funkciót, ugyanis a legújabb értesülések szerint hamarosan már teljes kijelzős módban is [...]
HusztiD
2014.03.07.
Apple, Egyéb
723