Jöhetnek az automatikus reklámok a podcastekbe?

Skarp 2015.07.23. 16:12 Apple, Egyéb 2 hozzászólás 181

Nem sokára dinamikusan elhelyezett reklámok szakíthatják félbe az adásokat – folyamatosan frissített és célzott hirdetések formájában. Az iAd kiterjesztésének szánt módszert kedden szabadalmaztatta a cég.

ios-podcast

Fölösleges ennél tovább bonyolítani, a történet lényegében egy automatizált hirdetési rendszer a podcastelők részére. Az iAd integráció komplex analitikát és komprehenzív felhasználói targetinget tesz lehetővé. A tartalomkészítők maguk jelölhetnék ki az “insertion pointokat” – ezek lesznek azok a részek az adásban, ahova rendszer dinamikusan be tudja helyettesíteni a reklámszpotokat, majd annak végével az adás folytatódhat.

Nem kell aggódnunk, nem fogja használni az engedélyünk nélkül az adatforgalmat, a rendszer le is tudja cachelni a hirdetéseket, hogy aztán időnként a központi szerverről frissítse az újabbakkal, törölve a régebbieket. A reklámok milyensége sok mindentől függ: az iTunes fiókinfótól elkezdve az anonimizált júzeradatokon, a készülék típusán, a körülbelüli földrajzi elhelyezkedésen át az időig egészen sokmindentől. Azt nem tudjuk egyelőre, mikor jöhet az új rendszer, de minden bizonnyal életbe lép előbb vagy utóbb.

Tetszett a bejegyzés? Lájkold, csiripeld, oszd meg!

A szerző

2 hozzászólás

  1. Pal007 - 2015.07.24. 12:44

    Tapasztaltatok olyat, hogy újabban nem tölti le a podcast epizódokat?

    Hibát ír ki, hogy nem letölthető, de a stream-ben megy.

    Már több hónapja csinálja, hogy csak második-harmadik próbálkozásra tölti le, de egy hete egyàltaln nem tudja letölteni…

    Más is találkozott ezzel problémával?

  2. Stewie - 2015.07.26. 23:06

    SZÁNALMAS

Szólj hozzá Te is!