Pont a mai nap folyamán számoltunk be arról, hogy a Metrico elvégzett egy komoly mérést a legnagyobb amerikai szolgáltatók körében. Ebből nagyjából az derül ki, hogy a Sprint eléggé le van maradva többiektől. Amerikában kicsit máshogy vannak a dolgok: ott minden probléma nélkül lehet szidni a másikat. Ennek köszönhetően iszonyatosan jó reklámokat tudnak összeállítani a kreatívosok.
Most éppen az iPhone van a kereszttűzben, hiszen a legtöbb szolgáltatónál elérhető a 4S, a potenciális vásárlókat pedig át kell csábítani. A Verizon keményen beszólt a többi mobiltársaságnak, azonban elkövettek egy komoly marketinges hibát.
A történet szerint hat ember hajótörést szenved, azonban senkinek nincs megfelelő lefedettsége, csupán egy embernek, aki már telefonál is, mert ugye ő Verizonos. A baki itt csupán az: minden hatodik ember választja csupán ezt a szolgáltatót?
A Sprint egy kicsit Apple-re hajazó reklámot készített, azonban itt a hirdetés tárgyával van komoly probléma. Nagyjából arról szól, hogy rengeteg iPhone programot lehet bárhol használni a hétköznapokban. A hirdetés fő kérdése az, hogy “nincs határa annak, amit ezzel a csodálatos eszközzel el lehet végezni. Felmerül a kérdés: ki akarná korlátozni az iPhone-t? Mi nem.”
A Sprintnél érhető el egyedül az, hogy adatforgalmi korlát nélkül lehet használni az internetet. Megveszed a csomagot és nem kell nézni a gigákat, csak élvezni a baromi lassú netet. A legfőbb probléma, hogy egy oldalt átlagosan hat másodperc alatt töltenek be a Sprintél az ügyfelek. Már csak egy jó AT&T reklámot hiányolunk így karácsony előtt.
A Sprint egy kicsit Apple-re hajazó reklámot készített, azonban itt a hirdetés trágyával van komoly probléma. az nem tárgyával lenne?:D
De! :) Javítottuk, köszi!
Szerintetek, USA apple webshopból vett független iPhone 4S itthon használható T-Mobilos kártyával?
Igen, használható lesz!