Twitteren számoltak be többen is egy egészen apró, ám annál jelentősebb kezdeményezésről: a mobilszolgáltatók ahelyett, hogy a saját nevüket írnák ki az okostelefonok felső sarkaiban, inkább a maradj otthon szlogennel igyekeznek rávenni az embereket arra, hogy mennyire fontos az, ha most mindenki aki teheti, otthon marad.
Úgy tűnik, hogy nem csak egy országban tapasztalhatnak ilyet a felhasználók, ugyanis Németország, Belgium, az Egyesült Arab Emírségek, Peru, Törökország, India, Luxemburg, Románia, Indonézia és Nigéria szolgáltatói is beállat a nem hétköznapi kampányba. Egyelőre nem tapasztaltuk, hogy nálunk bármelyik magyar szolgáltató is élne ezzel a lehetőséggel, de nem tartjuk kizártnak, hogy napokon belül itt is elindítanak egy hasonló kampányt.
A rövid üzenetet az iOS felhasználók egyébként akkor láthatják, ha lehúzzák a Control Centert és kikapcsolják a WiFi konnektivitást (bár erre szerintünk semmi szükség, hiszen akkor is kijelzi a szolgáltatót, ha be van kapcsolva), hiszen ekkor jelenik meg a szolgáltató kijelzése helyett a maradj otthon, avagy stay home szöveg.
Ne feledjük, most mindennél fontosabb, hogy otthon maradjunk, így aki teheti, az most egy ideig ne mozduljon ki.
Figyelem! A koronavírusra való tekintettel megnövelt kapacitással üzemel az iDoki házhoz megy szolgáltatása, valamint az új korlátozás ellenére továbbra is látogatható az iDoki szaküzlete.
A Vodafone már kiírja
A Voda már kiírta egyszer hogy vigyázzunk egymásra, de én jelenleg nem látom