A CNBC beszámolója szerint, a november 11-én megrendezett szinglik napjaként elhíresült vásárlási eseményen tarolt az Apple. Az Alibaba által indított akció hasonló a fekete péntekhez, melynek gyökerei az USA-ból származnak, azonban a szinglik napja amolyan keleti fekete péntek alternatívaként emlegethető.
Az Alibaba hivatalos számokat nem osztott meg a 24 óra alatt végbement eladásokról, azonban annyit igen, hogy az összesített forgalom az eddigi legnagyobb volt a 30 milliárd dollárnak megfelelő kínai jüannal. Azt idén nem rakták közzé, hogy mely gyártó milyen eladásokat produkált, azonban azt elárulták, hogy 2019-ben a legjobban pörgő termékek az Apple aktuális csúcsmodelljei, az iPhone 11 Pro és a Pro Max voltak.
Azért érdekes a mostani eset, mivel az Apple-nek sikerült az ázsiai piacon ismételten diadalmaskodnia. Mint tudjuk, itt elég nehéz dolguk van a kaliforniaiaknak, hiszen az itteni felhasználók többsége inkább az olcsóbb, kínai alternatívákra csap le.
Információ! Tudtad, hogy kiemelt ajánlattal vár az iDoki?