Félrevezető marketingje miatt támadják a Samsungot

HusztiD 2019.07.10. 13:55 Egyéb 0 db 304

26FF94A3-B62B-4375-837D-0C0D902F2933-780x438

Nehéz idők járnak most a dél-koreai vállalatnál, ugyanis pont a napokban számoltunk be, hogy mégsem zárták annyira fényesen a legutóbbi negyedévüket, mint ahogyan kellett volna. Ezúttal viszont egy újabb botrány van kibontakozóban Ausztráliában.

Az Ausztrál fogyasztóvédelmi hivatala szerint a koreai gyártó megtévesztő marketinget alkalmaz. Mint tudjuk, a Samsung újabb telefonjai IP68-as minősítést kapnak, emiatt pedig számos olyan reklámot adtak ki, melyben a felhasználók akár egy medencében, vagy éppen egy strandon használják a telefont. A hivatalos információk szerint az IP68-as minősítéssel rendelkező készülékek 1,5 méteres mélységig, mindösszesen 30 percig bírják a vizes megmérettetéseket.

A probléma ott kezdődik a fogyasztóvédelem szerint, hogy amikor beázás miatt viszik vissza a felhasználók a Galaxy S szériás telefonjaikat, akkor a Samsung egyenesen megtagadja a garanciális javításokat. A fogyasztóvédelem hatására pedig a Samsung egyik szóvivője a CNET számára adott egy rövid közleményt, melyben kiemelte a telefonok vízálló képességét, illetve azt is elmondta, hogy minden esetet kivizsgálnak és a garancia berkein belül szervizelnek.

Hogy mi lesz az ügy kimenetele azt egyelőre nem tudni, de valószínű sokáig elhúzódik majd.

Tetszett a bejegyzés? Lájkold, csiripeld, oszd meg!

A szerző

Szólj hozzá Te is!