Mondhatjuk, hogy minden év legforgalmasabb időszaka talán november vége, mikor Amerikában eljön a hálaadás, majd azt követően a fekete péntek és a cyber monday. Ekkor ez a három nap jóformán csak a leárazásokról szól, így minden felhasználó kellőképp kiköltekezi magát.
Az Adobe Analytics adatai alapján idén új rekordokat döntöttek a felhasználók. Jelen statisztikában csak a csütörtöki hálaadás napi statisztikák szerepelnek, a fekete péntekre még várni kell kicsit. A számok kimutatták, hogy az emberek összesen 3,7 milliárd dollárnyit költöttek hálaadáskor, ami 29 százalékos növekedést jelent előző évhez képest. Ha az online statisztikát nézzük, akkor ott november 1 és 22 között 38 milliárdos forgalmat generáltak a felhasználók, ami 18,6 százalékos növekedés a 2017-es számokhoz viszonyítva.
Apropó, ha a megoszlásokat nézzük, akkor nagyon érdekes dolgokat fedezhetünk fel. Idén a felhasználók 36,5 százaléka rendelt számítógépről magának, míg 36,7 százalék okostelefonról. Ez az első olyan eset, amikor az okostelefonosoknak sikerült megelőzniük a PC-seket, ugyanis tavaly 44,3 és 29,1 százalékos arányokról beszélhettünk.
Nálatok mi a helyzet? Sikerült lecsapnotok valamilyen jó akcióra?
Próbáltad már az iHungary alkalmazást?
iHungary
Fejlesztő: Idealisator Hungary LTD
Ár: Free Letöltés