Koránt sem úgy pörög a HomePod biznisz, ahogyan azt várták?

HusztiD 2018.08.09. 11:56 HomePod 0 db 121

homepod-pair

Az Apple tavaly júniusban mutatta be a HomePod-ot, melyhez nagy reményeket fűztek. Maga a termék viszonylag sokat csúszott, hiszen csak az idei év elején került a boltok polcaira, s akkor is három országban, aminek száma minimálisan, de tovább szaporodott.

A Consumer Intelligence Research Partners (CIRP) egy új felméréssel állt elő, melyből megtudhattuk, hogy hogyan muzsikáltak az eladások az okoshangszórók piacán. Az áprilistól júniusig terjedő időszakban összesen 50 millió terméket adtak el a gyártók, azonban a HomePod csupán ennek a 6 százalékát tette ki. Természetesen a legnépszerűbb páros továbbra is az Amazon Echo és a Google Home volt a maguk 70 és 24 százalékukkal.

Szakértők megjegyezték, hogy hatalmas megoszlásbéli különbségek mutatkoznak a különböző termékek között, azonban ez az adott kiegészítők árazásának köszönhető. Míg egy Echo-t 50 dollárért árul az Amazon, addig az Apple hétszer annyit kér el a saját okoshangszórójukért. Jelenleg pedig úgy fest a fáma, hogy a felhasználók inkább az olcsóbb termékeket keresik, nem pedig a drágábbakat.

Hogy mi lesz a HomePod sorsa, azt most még nehéz megmondani. Hónapokkal ezelőtt felmerült, hogy lesz egy olcsóbb, kisebb alternatíva is, de azóta nem igazán olvashattunk erről a témáról.

Figyelem! Hasznos iPhone és Mac kiegészítőt keresel? Segítünk! Véletlenül betört a kijelződ? Ne csüggedj, ugyanis kihagyhatatlan kijelzőcsere akcióval vár az iDoki!

Tetszett a bejegyzés? Lájkold, csiripeld, oszd meg!

A szerző

Szólj hozzá Te is!