Mint tudjuk, az Apple valamilyen okból kifolyólag sosem osztja meg, hogy milyen eladásokat produkált az aktuális negyedévek folyamán az okosórájuk, az Apple Watch. Most, hogy véget ért a 2018-as év második negyedéve, a Canalys csapata egy új felmérést adott ki azzal kapcsolatosan, hogy hogyan alakult az okosórák piaca az áprilistól júniusig terjedő időszakban.
A második negyedévben a gyártók összesen 10 millió okosórát adtak el, ami 30 százalékos éves növekedésnek tudható be, s ebből 3,5 milliós szeletettel büszkélkedhetnek az almások. Ugyan az egyéves adatokhoz képest növelte eladásait az vállalat, azonban az első negyedévhez képest 43-ról 34 százalékra esett vissza a részesedésük. A szakértők szerint ez leginkább annak tudható be, hogy a piacon egyre több olyan vetélytárs akad, amelyek egyre fejlettebb szenzorokkal és szoftverekkel vannak felvértezve.
További érdekesség, hogy Kínában igencsak népszerű volt az LTE-s Apple Watch 3. Az elmúlt három hónap folyamán összesen 250 ezer okosórát szállított le a kaliforniai vállalat, s ennek 60 százaléka volt LTE-s modell, míg a maradék 40 a többi a nem cellularos modellek között oszlanak meg.
Ne feledjük, nyakunkon a szeptember, így az Apple hamarosan bemutatja a negyedik generációs modelljeit egyaránt!
Figyelem! Hasznos iPhone és Mac kiegészítőt keresel? Segítünk! Véletlenül betört a kijelződ? Ne csüggedj, ugyanis kihagyhatatlan kijelzőcsere akcióval vár az iDoki!