Aki valamelyest képben van a Nintendóval, az tudhatja, hogy a japán kiadó sokáig hátat fordított az Apple-nek, hiszen a saját platformjaikra történő fejlesztéseket erőltették. Természetesen érhető az óriás lépése, azonban a vállalatnak a Super Mario Run volt a második iOS-re megjelent játékuk, mellyel annak ellenére, hogy jól taroltak, valamiért mégis elégedetlenek voltak.
A Sensor Tower egy érdekes felméréssel állt elő a Super Mario Run-t illetően. Mint tudjuk, a játék elsőnek 2016. decemberében jelent meg iOS-re, majd fél évvel később érkezett az Androidos változata. A Nintendo játéka jelenleg 60 milliós bevételt termelt világszerte, s ennek nagyja iOS-ről származik. Ha a pontos megoszlásokat vizsgáljuk, akkor a bevételek 77 százaléka keletkezett az App Store-ból, míg a maradék 23 a Google Play-ből. Ha ennél is tovább bontjuk a számokat, akkor eme 60 milliónak a 43 százaléka származott az Egyesült Államokból, míg további 17 százalék Japánból.
Egyébként nem ez az első statisztika, mely azt állítja, hogy a fejlesztők számára sokkal jövedelmezőbb az iOS-re való fejlesztés, hiszen az Apple rendszerén sokkal nagyobb bevétellel lehet számolni.
Figyelem! Hasznos iPhone és Mac kiegészítőt keresel? Segítünk! Véletlenül betört a kijelződ? Ne csüggedj, ugyanis kihagyhatatlan kijelzőcsere akcióval vár az iDoki!
Sok meglepő nincs benne, hiszen a csóró androidosok mindent crackelve, vírusokkal tele szednek le.