Az elmúlt napok folyamán ért véget a Display Week 2018-as rendezvény. Az eseményt minden évben a Society fo Information Display szervezni abból a célból, hogy lényegében összekösse a kisebb startup-okat, feltalálókat, technikai szakértőket és nagyvállalatokat a kijelzőgyártással kapcsolatosan.
Maga a rendezvény előző hét pénteken ért véget, s a Bloomberg beszámolója szerint 369 Apple alkalmazottat regisztráltak a rendezvényen. Hatalmas előrelépés ez, ugyanis egy évvel ezelőtt még csak 280 munkatársát küldte ki a kaliforniai vállalat. Ha tovább szeretnénk hasonlítani, akkor látszik az Apple eltökéltsége, ugyanis az Amazon 25, a Google 40, míg az Oculus 23 munkatársát küldte el a rendezvényre.
A Display Week-en természetesen minden megtalálható, mi szem-szájnak ingere: magas felbontású VR headset-ek, OLED kijelzők, hangkibocsátó panelek, úgynevezett full-color E-ink technológia és sok más egyéb érdekesség. A beszámoló szerint az almásokat leginkább a VR headset-ek érdekelték, melyet a Japan Display mutatott be, illetve a Samsung legújabb paneljeit is megcsodálták, nem utolsó sorban pedig az olyan kijelzők felé szintén érdeklődést mutattak, amelyek vizes körülmények között működnek.
Az Apple elsőnek az iPhone X-ben mutatta be saját OLED kijelzőjét, mellyel nagy sikert arattak. Több tech oldal szerint jelenleg ők rendelkeznek az egyik legjobb technológiával, így ebből kiindulva egyáltalán nem csoda, hogy ekkora hangsúlyt fektetnek a kijelzőkre. Reméljük, hogy ennek a nagy érdeklődésnek köszönhetően egyre jobbak lesznek a kijelzőgyártásban.
Figyelem! Tavasz alkalmával brutális akcióval vár az iDoki, illetve a megfelelő kiegészítőkről se feledkezz meg!