Szinte minden évben készül egy-két olyan felmérés, mely a fiatalokra irányul. Így történt ez legutóbb is, hiszen a Piper Jaffray csapata a fiatalok között végzett egy felmérést, amiből megtudhattuk, hogy Amerikában a tinédzserek 78 százaléka rendelkezik valamilyen iPhone modellel, de ez az arány éves szinten egyre tovább növekszik. Hasonlításképp 2014. tavaszán még csak 60 százalékon állt az Apple.
A szakértői előrejelezés szerint nem áll meg a menet, hiszen számításaik alapján a következő évben immáron 84 százalékon állhat az Apple a fiatalok körében. Természetesen nem csak a telefon, de az Apple Watch is egyre népszerűbb a diákoknál, hiszen a megkérdezettek 20 százaléka tervez a következő hat hónapban lecsapni valamelyik modellre. Az szintén érdekes, hogy az Apple a második legkedveltebb márka a fiatalok között. Első helyet meglepő módon a Rolex tartja.
A szakértők úgy hiszik, hogy idén ősszel három darab iPhone-t dob piacra a kaliforniai vállalat, így mindenki megtalálja a maga készülékét. Többek között ebből kifolyólag hiszik azt, hogy tovább növekszik az almások részesedése az elkövetkezendő hónapok folyamán.
A felmérésben 40 állam, több ezer diákja vett részt. Mondjuk azért mi arra is kíváncsiak lennénk, hogy Magyarországon mi a helyzet, de sajnos erről semmilyen információnk nincs.
Figyelem! Tavasz alkalmával brutális akcióval vár az iDoki, illetve a megfelelő kiegészítőkről se feledkezz meg!
Ez egyáltalán nem meglapő! Nekik egyáltalán nem okoz problémát kifizetni egy-egy új modellt. Ahogy pl. Németországban sem gond. Magyarországon is egyre jobban terjed. Bár ott kicsit nehezebb a fiataloknak ősze dobni rá a pénzt.
Igen persze hogy 78 % fiatal lessz ,mivel mit is tudnak ök a külvilàgròl . A màsik meg nem is nagyon elterjedt semmifèle màs Gigans- cèg arrafelè ugy hogy az Àllamokba nagyon egyèrtelmü ez a 78 % … 10 èv mulva vàlasztani sem lehet majd USA- ban hanem csakis Apple lessz az egyetlen telefon(okos) gyârtó … NEM ?
A többi gyártó nem is igen hiányzik!