Most, hogy előző hét pénteken megjelent a HomePod az első körös országokban, a Kantar újabb érdekes felmérést adott ki, melyből jó és rossz egyaránt dolgok kiderülnek. A szakértők számításai alapján nem meglepő, hogy az almás okoshangszóró első körben az Apple Music előfizetői számára lesz kecsegtető.
A kutatásukból megtudhattuk, hogy aki rendelkezik élő Apple Music előfizetéssel, azok között kilencszer nagyobb volt az érdeklődési ráta szemben azokkal, kik nem rendelkeznek a szolgáltatással. Az Egyesült Királyságban végzett felmérés során szintén megállapították, hogy 130 ezer brit érdeklődik a HomePod iránt, ami alul marad az Amazon Echo-hoz viszonyítva, ami után félmillióan mutatnak keresletet.
A szakemberek elmondták, hogy az Apple nagyon korlátozva van a HomePod-dal, hiszen első sorban azokat fogja érdekelni, akik rendelkeznek valamilyen Apple termékkel, de a legfőbb célpont az Apple Music előfizetői lesznek. Sajnos azt szintén hozzáfűzték, hogy a kaliforniaiak nagy hátrányból indulnak, hiszen a tavaly nyári bejelentéshez képest eltelt egy bő félév, mely elegendő volt a riválisok számára, hogy bemutassák saját termékeiket, mint például a Google a Home Mini-t.
Ti hogy álltok? Magyarországi megjelenését követően tervezitek, hogy lecsaptok egy HomePod-ra?
Próbáltad már az iHungary alkalmazást?
iHungary
Fejlesztő: Idealisator Hungary LTD
Ár: Free Letöltés