Az előzőhét folyamán jelent meg a Nintendo legújabb játéka iOS-re, az Animal Crossing: Pocket Camp. Tudjuk nagyon jól, hogy a japán gyártó korábban egyáltalán nem volt híve az iOS-re való fejlesztésnek. Tavalyelőtt a Miitomo-val próbálkoztak érvényesülni, amivel egyáltalán nem arattak nagy sikert, míg tavaly a Super Mario Run-nal tettek egy kört, ami szerintük kudarcot vallott.
Eltelt egy újabb év, így a Nintendo egy újabb játékkal, az Animal Crossing-gal próbálkozik. A SensorTower ennek kapcsán kiadott egy felmérést, hogy hogyan teljesített az új jövevény. Az első heti adatok alapján az Animal Crossing-ot összesen 15 milliószor töltötték le az App Store-ból. Nem rossz arány ez, azonban elmarad a tavalyi Super Mario Run debütálásától, hiszen az 32 millióval nyitott. Viszont ha a Nintendo egy korábbi játékához, a Fire Emblem Heroes-hoz hasonlítunk, akkor sokkal fényesebb a helyzet, hiszen az 7 milliós letöltést produkált az első hét alatt, de akár még a Pokemon Go-t is megemlíthetjük, ami 6,8 millióval nyitott, amit ugyan nem a Nintendo fejlesztett, de mégis nagy sikert aratott.
Egyelőre kérdés, hogy milyen lesz a játék további fogadtatása, de az elemzők nem adnak csüggedésre okot. A Super Mario Run-t ingyenesen lehet letölteni az App Store-ból, viszont ha a teljes játékot szeretnénk elővarázsolni, akkor bizony 9,99 dollár kell érte megfizetnünk. Ezzel szemben az Animal Crossing szintén ingyenesen tölthető le, azonban itt több és egyben kisebb értékű alkalmazáson belüli vásárlással találkozhatunk. Ergo stratégiát váltott a Nintendo, hátha ezzel nagyobb sikert aratnak.
Ti próbáltátok már a japán vállalat új játékát?
Információ! Megfelelő védelmet keresel az új iPhone 8, 8 Plus vagy a jövőbeli iPhone X telefonod számára? Akkor ne felejtsd el lecsekkolni a Speck tokokat és kiegészítőket! Apropó, olvastad már az iPhone X-ről az első tapasztalatainkat?