A Messenger hivatalos blogján nem olyan régen a Facebook egyik menedzsere, Eddie Zhang osztotta meg, hogy a vállalat Ausztráliában és Thaiföldön egy nagyon szűk körben teszteli az új hirdetési rendszerét. Hasonló ez, mint amiről múltkor beszámoltunk, azonban egy kicsit másabb annál.
Lényeg, hogy ezentúl a Messengerben kapunk direkt hirdetéseket. Megnyitod az alkalmazást és elsőnek nem az ismerőseidet és üzeneteidet fogod látni, hanem a nagy hirdetést, ami lényegében elfoglalja az egész kijelzőt. Természetesen ezek a reklámok specifikusok lesznek, hiszen ugyanúgy nézi majd az érdekeltségi körünk, illetve, hogy hol tartózkodunk. A vezető elmondása szerint ez egy remek lehetőség a vállalatok számára, de egyben a felhasználóknak is. Állítása alapján bizonyos hirdetéseket letilthatunk majd, viszont magát a reklám funkciót biztosan nem lehet kikapcsolni.
Természetesen jött még a sablonszöveg, hogy ez nem lesz kihatással a mi beszélgetéseinkre, illetve ez csak a főképernyőn lesz, magában a privát beszélgetéseinkben nem. Bár ha így folytatja a Facebook, akkor előbb-utóbb úgyis kitalálják azt is. Lényeg, hogy a egyelőre nagyon szűk körökben tesztelik az eljárást, de tudjuk nagyon jól, hogy pár hónapon belül úgyis elterjesztik ezt az újabb kéretlen funkciót az összes felhasználó számára.
És egyszer majd bezárják ezt is, mint az iwiw-et :-)
Lol, ja :D
Jo, hogy popup ablakok nem ugralnak, meg toolbart nem szeretne telepiteni
Kicsit kezd diktatórikus lenni ez a kiber világ is!
Azt hiszem, marad az iMessage + az SMS :)
Ennyi