Az előző hetek folyamán már több elemzést is olvashattunk az iOS eszközök kapcsán. Mi több, a várakozásoknak megfelelően a legutóbbi negyedévben is csökkenő tendenciát mutattak az iPad eladások, miközben az iPhone mutatói szárnyaltak. A két hete megjelent iPad Próhoz nagy reményeket fűz az Apple, hiszen ez lehet az a tablet, ami kicsit megdobja az eladásaikat az üzleti ügyfeleik között.
A vállalati szféráról eddig nem hallhattunk, de most a Good Technology jóvoltából megérkezett egy újabb felmérés, melyből kiderült, hogy mekkora sikere volt az almásoknak. A címből ugyan kiderült, hogy csökkent az Apple népszerűsége, ám ettől függetlenül még mindig az iOS készülékek remekelnek a legjobban a nagyvállalatok között.
A 2015-ös év harmadik negyedévében aktivált új iOS eszközök 66 százalékos megoszláson álltak. Az előző két évben még 73 százalékkal remekelhettek, míg 2012-ben 77-et tudhattak maguknak a kaliforniaiak. A legutóbbi vizsgálatokból kiderült, hogy az Android 31, míg a Windows rendszer 2 százalékot tudhat magának.
Az újonnan aktivált iOS készülékek 71 százaléka volt iPad, ami 7 százalékos növekedést jelent a második negyedéves adatokhoz viszonyítva. Ha pedig a 2012-es ugyanezen időszakhoz hasonlítunk, akkor ott 90 százalékos volt az aktivált iPad-ek aránya. Ugyanebben az időszakban a droidos táblagépek 25-ről 21-re, míg a Windows táblák 11-ről 8 százalékra csökkentek.
A Good Technology felmérése 189 országban megtalálható 6200 szervezet megvizsgálásával készült.
Miért nem lehet hozzászólni?