Továbbra is a MacBook Airt célozza a Microsoft

HusztiD 2014.12.23. 13:23 Apple, Egyéb 2 hozzászólás 311

screen-shot-2014-12-22-at-1-53-58-pm

Május folyamán mutatta be a Microsoft jelenlegi nagyágyúját, a Surface Pro 3-at, amely tablet illetve notebook-ként egyaránt funkcionál. Sorra jöttek a reklámok, melyekben vagy egy iPaddel vagy pedig egy MacBook Airrel vetették össze a Microsoft marketingesei a legújabb terméküket. Ezek közül talán még az előző hónapban megjelent Karácsonyi videójuk volt a legjobb, hiszen egészen hangulatosra sikerült. Azonban hiába mindez, ha a szponzorált CNN-es munkatársak is csak egy iPad állványnak használják a Surface Pro 3-at.

Most, az ünnepek előtt a Microsoft frissítette a Surface Pro 3 oldalát, ahol a kampány keretein belül még jobban felhívják a figyelmeket a konkurensek közötti különbségekre. Pontosabban fogalmazva MacBook Air és a Surface Pro 3 összehasonlítására terelik figyelmet, hiszen a redmondiak nagyágyúja egymagában tud mindent, amit az almásoké két külön készülékben. Nincsen ezzel semmi baj, hiszen a legtöbb gyártó egy másik termékhez hasonlítva mutatja be az aktuális termékét, hogy az övék mennyivel jobb. A Microsoft egyébként sokkal jobban csinálja, mint a legtöbb gyártó, ugyanis ők már korábban belátták, hogy nagyobb reklámot csinálnak maguknak, ha nem a konkurens készülékeit fikázzák ki direkt módon, mint ahogyan azt a Samsung csinálja évek óta. Ettől függetlenül még van hova fejlődniük, hiszen az utóbbi hetekben ismételten hangulatos iPad illetve Karácsonyi reklámmal állt elő az Apple.

Tetszett a bejegyzés? Lájkold, csiripeld, oszd meg!

A szerző

2 hozzászólás

  1. M4RC41 - 2014.12.23. 14:57

    CCN=CNN…..

  2. Boxoló - 2014.12.23. 21:39

    Lenovo meg Ashton Kutcher-el reklámoz…

Szólj hozzá Te is!