Bár az Apple jellemzően igen visszafogott social media jelenlétéről híres, az új igazolás változtathat a dolgon. A jó nevű közösségimédia-zseni, Musa Tariq-ot szerződtette az Apple a kiskereskedelmi divízió digitális marketingfőnökének. Tariq a Burberrynél már dolgozott Angela kezei alatt, így valószínűleg a lovagasszony csalta Cupertinoba az időközben már a Nike-nál tevékenykedő tehetséget. A London School of Economics-ot elvégző szakember tegnap tweetben erősítette meg a terjengő pletykákat.
A Nikehoz igazolása előtt egészen közeli munkakapcsolatban állt Lady Ahrendtsszel és igen fontos szerepe volt abban, hogy sikerült a Burberry brand megítélését megfordítani, többek között a social media kreatív és innovatív használatának segítségével. Az ő ötlete volt például a szakmai körökben zajos sikert aratott tweetwalk kampány is, aminek lényege az volt, hogy a rajongók a kifutói bemutatóval egy időben láthatták a Burberry Twitter feedjén keresztül az új kollekció termékeit. A brit Marketing Magazine az Egyesült Királyság 100 legbefolyásosabb szakembere között tartja számon.