Igaz, hogy még nem annyira elterjedt ez a megoldás, de az Apple már előszeretettel alkalmazza a jeladókat. Például kedden számoltunk be, hogy egy új eseményt hirdet az Apple egy iPhone csereprogram keretében, melyben nagy szerepet játszik majd az iBeacon, hiszen a bolt közelében tartózkodók automatikusan is értesítést kapnak az akcióról.
A Motorola vállalat a napokban bejelentette az MPac-et, amely lényegében ugyan az, mint az iBeacon. Ez az első olyan jeladójuk, amely Wi-Fi és Bluetooth támogatottsággal érkezik, így nekik is ez a céljuk, mint az Apple-nek, hogy tájékoztassák az adott bolt előtt tartózkodó embereket az aktuális eseményekről, illetve akciókról. Ezen felül a Duane Reade cég is frissítette a kínálatát, ugyanis 10 darab New York-i üzletükbe helyeztek el iBeacon jeladókat. Állításuk szerint azért próbálják ezt ki, mivel az eladásaik 90%-a a boltban történik, így aki elmegy azelőtt, azt értesíteni tudják az aktuális hírekről, akciókról annak reményében, hogy még több vásárlót vonzzanak be.